شناسه خبر : 76719
شنبه 11 مرداد 1399 , 08:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرداخت۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد از مطالبات ایثارگری

 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

پرداخت2 هزار و 200 میلیارد تومان از مطالبات جامعه ایثارگری

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران جزئیات پرداخت مطالبات ایثارگران را اعلام کرد.

 محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دستور رئیس جمهور و تلاش‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پرداخت مطالبات باقی مانده خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: خوشبختانه دستور تخصیص مبلغ 2 هزار و 200 میلیارد تومان جهت پرداخت بخشی از مطالبات جامعه ایثارگری توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه صادر شد و پرداخت این مطالبات از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد با بیان اینکه پرداخت این مطالبات بر اساس قانون مصوب صورت می‌گیرد، افزود: پاداش پایان خدمت شهدای بازنشسته تا پایان سال 1397 و همچنین حدود 35 درصد از مطالبات ذخیره مرخصی شهدای بازنشسته سال‌های 1391 تا 1395 در این مرحله پرداخت شد. همچنین بخشی از مطالبات معوق جانبازان حالت اشتغال مشمول ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران نیز به صورت علی‌الحساب و بر اساس گروه‌بندی پرداخت شده است.

وی با تشریح جزئیات مطالبات معوق جانبازان حالت اشتغال مشمول ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تصریح کرد: پرداخت این مطالبات بر اساس قانون و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در حال انجام است و با توجه به اینکه هنوز احکام قطعی جانبازان مشمول ماده 38 صادر نشده مبلغ تخصیص یافته به‌صورت علی‌الحساب پرداخت شد و تسویه مطالبات این عزیزان منوط به صدور احکام از سال 91 تاکنون است که توسط معاونت تعاون و امور اجتماعی و معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران و از طریق ستاد کل نیروهای مسلح در حال پیگیری است.

پاکدل در پایان خاطرنشان کرد: پاداش پایان خدمت شهدای بازنشسته سال 1398 طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد و مابقی مطالبات ایثارگران نیز در مراحل بعدی و پس از تأمین اعتبار لازم پرداخت می‌شود.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
جانبازان حالت اشتغال بنیادمحروم از ماده 38!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi