شناسه خبر : 76733
شنبه 11 مرداد 1399 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت نامه شهید: سخنان امام را با جان و دل گوش کنید

 

// «غلامحسین ضرغام» بیست و پنجم آبان 1341 در شهرستان تهران دیده به جهان گشود. وی تا مقطع دیپلم تحصیل کرد.

تا پایان دوره متوسطه درس خواند سپس دیپلم گرفت و به حوزه علمیه رفت و به فراگیری علوم دینی و حوزوی پرداخت. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. این شهید گرانقدر در پنجم مرداد 1367، در اسلام آباد غرب بر اثر اصابت ترکش به پا و دست، به شهادت رسید. پیکر وی را در گلزار شهدای حسین رضای شهرستان ورامین به خاک سپردند.

فرازی از وصیتنامه شهید

با درود و سلام بر وجود مقدس حضرت ولی عصر روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء‌ و نائب برحقش امام امت سخن را آغاز می کنم.

اول مردم را توصیه به تقوا و پرهیز از گناه می کنم و این نکته قابل توجه است که ما همیشه خود را در محضر خدا دانسته و از معاصی دور کنیم. امت عزیز امروز دوران مظلومیت جنگ است و باید آماده شد و جان را در طبق اخلاص گذاشت و فدای محبوب و معشوق نمود.

سعی کنید در مورد جنگ احساس مسئولیت بیشتری کنید و به ظواهر فریبنده دنیا توجه نکنید. چیزی که انسان را به لقاء الله می رساند شوق و اقعی به محبوب و دل کندن ‌از دنیای فانی است. باید در این دنیا یک چیز بگیرد یا محبت خدا و یا دوستی شیطان.

در پایان از همه عزیزانی که بنده در حق آنها بدی کرده ام عذر و پوزش می طلبم و از آنها می خواهم که برایم طلب مغفرت نمایند. دعا بفرمایید شاید بادعاهای شما خداوند مرا بیامرزد و مورد لطف خود قرار دهد.

عزیزان سخنان امام را با جان و دل گوش کنید و به آن عمل نمایید نکند در روز قیامت شرمنده و خجالت زده وارد محشر شوید.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi