شناسه خبر : 76748
یکشنبه 12 مرداد 1399 , 08:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افزایش تخت‌های بستری بیماران کرونا در بیمارستان ساسان

افزایش تعداد تخت‌های بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ساسان

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش تعداد تخت‌های بستری عادی و آی‌سی‌یو مربوط به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ساسان خبر داد.

عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا (کووید 19) گفت: در همین راستا و به منظور ارائه خدمات درمانی مناسب به ایثارگران، هماهنگی‌های لازم با بیمارستان ساسان جهت افزایش تخت‌های بستری عادی و آی‌سی‌‌یو این بیمارستان انجام شد.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته تعداد تخت‌های بستری عادی بیمارستان ساسان به 73 تخت و تخت‌های آی‌سی‌یو نیز به 21 تخت افزایش پیدا یافت. به این ترتیب عمده ظرفیت فعال بیمارستان ساسان به درمان بیماران مبتلا به کرونا اختصاص پیدا کرده است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تأکید کرد: با توجه به خطرات بیماری کرونا، همچنان توصیه ما به ایثارگران عزیز به خصوص آن دسته از ایثارگرانی که با ریسک بالای بیماری مواجه هستند، عدم خروج از منزل و پرهیز از حضور در اماکن شلوغ است. همچنین در صورت نیاز به خروج از منزل باید حتماً از ماسک استفاده شود.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi