شناسه خبر : 76761
یکشنبه 12 مرداد 1399 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فقط فیلم جنگی جبهه ای نسازید! برای جانبازان هم فرهنگ سازی کنید

فیلم هایی که به دوران دفاع مقدس پرداخته می شود به جای خودش، اما لازم است فیلم و سریال‌هایی ساخته شود که واقعیت‌ها را به جامعه نشان دهد.

مجروح - حقیر برای چند نفر از کارگردانان حوزه سینما و سیما مطلبی را عنوان نمودم و آن اینکه لطفاً بیایند و دغدغه، درد، رنج و مشقت جانبازان خصوصاً جانبازان 70 درصد را به عینه ببینند و از آن طرف هم به‌جای شعارهای فریبنده و بدون عمل دولت و مجلسیان و متولی اصلی آنان که بنیاد شهید است فیلم، سریال و مستند بسازند تا مردم متوجه بشوند که در این 7 سال چه کشیده ایم!

 بیشتر مسئولین از حجب و حیای جانبازان سوءاستفاده می کنند، البته از حق نگذریم از زمانی که جناب آقای اوحدی مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران را عهده دار شده اند خدا را شکر قدم های مثبتی برداشته اند که ضمن اینکه قدردان زحماتشان هستیم، امیدواریم این رویه به جد ادامه داشته باشد و مقطعی نباشد تا روز به روز شاهد شکوفایی بیشتر و کم شدن مشکلات جانبازان و ایثارگران باشیم، بالاخص مصائب و مشکلات جانبازان 70 درصد. چرا که انصافاً جانبازان70 درصد هر روز می میرند و زنده می شوند.

  اما می خواهم بگویم فیلم هایی که به دوران دفاع مقدس پرداخته می شود به جای خودش، اما لازم است فیلم و سریال‌هایی ساخته شود که واقعیت‌ها را به جامعه نشان دهد. درد و رنجی که شبانه روز داریم می‌کشیم و این زخم زبان‌های بعضی از مردم که بیش از همه باعث آزرده خاطری ما و خانواده هایمان شده است.

 اینکه برخی می‌گویند جانبازان برای رضای خدا جبهه رفته اند و نباید توقعی داشته باشند باید از ذهن مردم پاک شود، و من هم در جواب همان‌ها می گویم شما هم برای رضای خدا کار کنید و اجرتی دریافت نکنید!

 نه برادران و خواهران عزیزم.

ما برای دفاع از وجب به وجب این خاک، برای دفاع از ناموسمان و برای دفاع از انقلابی که نوپا بود، رفتیم و در برابر متجاوز تا بُن دندان مسلح ایستادیم.

 آنهایی که نظامی هستند به‌خوبی می‌دانند هر گردان شامل 300 نفر است. در حالی که گردان ما 2 دستگاه تانک داشت که یکی همیشه خراب بود و آن یکی هم در حرکت نمی‌توانست شلیک کند، چون بایستی یک جا مستقر می شد تا بتواند شلیک کند! آن وقت درمقابل ما گردان 300 نفری دشمن قرار داشت که 30 دستگاه تانک داشتند، آن هم به روزترین آن زمان!

 به آنهایی که مخالف دادن حداقل امتیازات به جانبازان و ایثارگرانند بگویید دلاورمردانی که شانه به خاک زدند و در خون خود غلطیدند و یا دست و پا دادند تا مملکت از دست درازی دشمن حفظ بشود به خاطر کسب درصد جانبازی و امتیازگیری نبود تا حال بیایند و از اختصاص صدها سهمیه مثلا کنکور به دیگر اقشار هیچ نگویند و فقط به ایثارگران و جانبازان اعتراض کنند! و سهمیه جامعه هدف را هی بکوبند بر سر ما.

 آهای کارگردانان متعهد، فیلمنامه نویسان ایرانی و سینمایی‌های این مرز و بوم، نمی‌گویم برای دفاع مقدس فیلم نسازید، اتفاقا" یادآوری هم هست، ولی بیائید و به یادگاران دوران دفاع مقدس هم بیشتر بپردازید تا شاید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

اینستاگرام
سلام فاش . با کسادی بازرات چه میکنی ؟
همه رو فراری دادی ها؟
همیشه همین بوده و خواهد بود هیچ وقت شماها قدر
داشته هاتونو ندونستید .یه مگس کش بده به اون بچه مودب که منو نصیحت میکرد . حالا دادا بشین تا آخر وقت اداری و تا سربرج که حقوقتونو بگیرید نقش جدید ایفا کنید . حالا حالا هستیم تا بازم کامنت با ادب بذاریم .
درفیلم هاوسریال هابه مردم بفهمانیدکه مابرای شمارفتیم.
اگرماهانمیرفتیم الآن بعثی هادرایران زیادبودن!
داعش ادامه بعث است!
بعث سرسپرده غرب واسراییل غاصب!!!
حالاهم دیرنشده!
اگه درجنگ های بعدی نریم،،،بعشدش میفهمیدکه ماها چه کاربزرگی براتون کردیم.
این خطاب به کسانی بودکه قدربچه های جنگ رو نمیدونن!
در جنگ های بعدی ماها می شینیم خونه!
شماها برید جنگ...
بعدش ما قدرشماهارو میدونیم...!
معامله خوبیه،نه؟
و..........
این جانباز گرامی که میفرماید جانباز ۷۰٪ هرروز میمیرد زنده میشود درست اما جانباز شیمیایی داریم که ۲۰٪است اونهم هر روز میمیرد زنده میشود وجانباز ۷۰٪داریم دوتا پاهاش از کوچ قطع شده اونطوری آن جانباز ۲۰درصد زجر می‌کشه اون جانباز ۷۰درصد دوپا قطع نمی‌کشه بله اینو فرمودند فرهنگ سازی کنید درسته چه ۱۰درصد چه ۷۰درصدهیچ فرقی ندارن طرف با ترکش شهید شد یه نفر باشی تا ترکش ۲۵درصد جانبازی داره پس فرق نداریم بین جانبازان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi