شناسه خبر : 76771
دوشنبه 13 مرداد 1399 , 13:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با انتقاد از عدم بازگشت به‌کار ایثارگران

نوباوه: خبرهای خوب برای ایثارگران صدا و سیما در راه است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از ارسال نامه به رییس رسانه ملی برای بازگشت بکار ۲۰۰ تن از ایثارگران صدا و سیما خبر داد...

فاش نیوز -  عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از ارسال نامه به رییس رسانه ملی برای بازگشت بکار 200 تن از ایثارگران صدا و سیما خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، بیژن نوباوه، نماینده‌ی ایثارگر مردم تهران، ری، شمیران و اسلامشهر اظهار داشت: نام‌های به آقای علی‌عسکری، رییس سازمان صدا و سیما در خصوص عدم بازگشت به‌کار 211-212 ایثارگر رسانه‌ی ملی ارسال کردیم که بر اساس قانون، این‌ها باید بازگشت به‌کار شوند و طبق قانون، شامل آن می‌شوند؛ اگر چه تاکنون صدا و سیما اقدام مناسبی در این مورد انجام نداده است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما علت ممانعت صدا و سیما از بازگشت به‌کار این تعداد ایثارگر در رسانه‌ی ملی را نمی‌دانیم؛ اما بالاخره ممکن است مشکلاتی در نوع کار باشد. بنابر این در همین راستا نامه‌ای به رییس صدا و سیما دادیم و از ایشان خواهش کردیم موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: البته از ایشان در این مورد خواسته شده است و قانون است که حتما این کار را انجام دهد و نتیجه‌ی آن را به مجلس گزارش بدهد و در این رابطه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی موضوع را پی‌گیری می کند و مساله‌ی مهمی است. من فکر می‌کنم در آینده‌ی نزدیک خبرهای خوبی برای ایثارگران صدا و سیما داشته باشیم.

نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که خبرنگار پرسابقه‌ی صدا و سیما نیز بوده است، در پاسخ به سوال فاش نیوز در خصوص ارائه‌ی مدارک مستند متذکر شد: ما(کمیسیون فرهنگی مجلس) نامه را به رییس سازمان صدا و سیما ارسال کرده‌ایم و منتظر جواب آن هستیم.

پایان

اینستاگرام
تسلیت می گوییم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi