شناسه خبر : 76779
سه شنبه 14 مرداد 1399 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه بنیادشهید و امور ایثارگران

مجلس معطل دریافت اسامی ایثارگران جامانده از سهام عدالت

به گفته‌ی سخنگوی کمیسیون اقتصادی، مجلس در انتظار ارائه‌ی لیست ایثارگران جامانده از سهام عدالت توسط بنیاد شهید است...

فاش نیوز -  به گفته‌ی سخنگوی کمیسیون اقتصادی، مجلس در انتظار ارائه‌ی لیست ایثارگران جامانده از سهام عدالت توسط بنیاد شهید است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم با اشاره به مصوبه‌ی هفته‌ی گذشته‌ی کمیسیون در مورد اختصاص سهام عدالت به جاماندگان در کشور، یادآور شد: در این نشست مصوب شد که به سه گروه از اقشار کشور سهام عدالت اختصاص یابد.

نماینده‌ی مردم اصفهان با اشاره به اینکه به افراد تحت پوشش کمیته‌ی امداد امام خمینی، افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و ایثارگران، در این مرحله سهام عدالت تعلق خواهد گرفت تصریح کرد: با توجه به آمادگی دولت و بنیاد شهید و امور ایثارگران، موضوع در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و  مصوب شد بنیاد شهید و امور ایثارگران اسامی ایثارگرانی را  که تاکنون  سهام عدالت دریافت نکرده‌اند اعلام کند تا آنها مشمول قرار گیرند.

وی ادامه داد: بعد از اینکه بنیاد شهید اسامی این ایثارگران را به کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد، این موضوع به صحن علنی ارجاع و در خصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

طغیانی در مورد نحوه‌ی شمولیت و سایر راهکارهای اختصاص سهام عدالت به جاماندگان ایثارگر خاطرنشان کرد: در این خصوص بعدا اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ چرا که وقتی بنیاد شهید و امور ایثارگران لیست افراد مشمول را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد، کمیسیون اقتصادی آن را بررسی و سپس تصمیم‌گیری خواهد کرد.

پایان

اینستاگرام
با سلام
خدا کنه این طرح به اجرا در بیاد تا کسانی که قبلا سهام عدالت نگرفتند الان سهام دار بشن..
من خودم جانباز 70 درصد قطع نخاعی هیچ سهامی عدالتی قبلا ثبت نام نشدم..حالا منتظر این طرح هستیم.
اگر لازمه تا در یکجایی،سایتی ثبت نام کنیم..

اگر خبری شد سایتش بزارین..یا از طریق ایمیل بهمان خبر بدهید..چون ما شهرستانیم..ممنونم.باتشکر.
سلام .
مگر رزمندگان معسرفقط اسمآ ایثار گر هستند؟!!!!.لطفا فکری هم برای این عزیزان بدون قیم وسازمان مسئول .به اصطلا ایثار گر .جا مانده از سهام عدالت بشود.
سلام علیکم من از طرف تمام خانواده بنیاد شهید به شما مسئولان زحمت کش خسته نباشید میگویم واز خدا برای شماها آرزوی موقیت دارم من جانباز صعب لعلاج هستم وچشم انتظار این سهام هستیم
باسلام مگر ما رزمندگان از زن بابا هستیم چرا کسی نیست مارا حمایت کند ما هم می توانستیم با یک تیر یا ترکش نوش جان کنیم جانباز بشویم جانبازان عزیز کپی پیس رزمندگان هستند به ما هم ایا سهام عدالت میگیرد لطفا مرا راهنمایی گنید متشگرم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi