شناسه خبر : 76785
سه شنبه 14 مرداد 1399 , 08:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خاطره شنیدنی شهید «صدرزاده» از شهید «بادپا»

در طول نزدیک به هشت سال جنگ در سوریه علاوه بر رزمندگان مدافعان حرم، فرماندهان باسابقه میدان‌های دفاع مقدس نیز در این جبهه حضور داشتند که تعدادی از آنان نیز به شهادت رسیدند. از جمله این فرماندها حاج‌حسین بادپا متولد سال ۱۳۴۸ در رفسنجان بود که با شروع جنگ در جبهه مقاومت اسلامی، اگرچه در سنین میانسالی بود و مجروحیت‌های جنگ تحمیلی آزارش می‌داد، به ندای هل من ناصر ینصرنی اهل بیت پاسخ داد و قدم در میدان جنگ سوریه گذاشت و عاقبت در تاریخ ۳۱ فروردین ۹۴ در منطقه درعای سوریه به شهادت رسید و پیکر پاکش مدت‌ها در دست عناصر تکفیری بود تا اینکه به همراه پیکرهای تعداد دیگری از شهدای مدافع حرم مبادله شد و به ایران بازگشت.

خاطره شنیدنی شهید صدرزاده از شهید بادپا+ فیلم

وی از همسنگران و همرزمان قدیمی شهید حاج قاسم سلیمانی بود که بارها حاج قاسم در صحبت‌هایش به خاطرات خود با این شهید اشاره کرده است. شهید بادپا از اولین نیروهای مستشاری بود که برای پایان دادن به حمله تکفیری‌ها در سوریه به این کشور رفت.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi