شناسه خبر : 76794
سه شنبه 14 مرداد 1399 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رژیم صهیونیستی قادر به پیروزی برابر مقاومت نیست

جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود

یک عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد رژیم صهیونیستی هرگز قادر به کسب پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود.

به نقل از پایگاه خبری العهد، «ولید القططی» از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی خاطر نشان کرد رژیم صهیونیستی در تحقق پیروزی و طولانی کردن نبردها با مقاومت فلسطین عاجز است.

وی تصریح کرد استراتژی جهاد اسلامی، شعله ور نگه داشتن جبهه نبرد با دشمن از طریق مقاومتی است که هزینه های اشغالگری را افزایش می دهد.

القططی گفت اشغالگران با وجودی که زرادخانه عظیمی از تسلیحات را در اختیار دارد، ولی اراده نبرد و پیروزی را در اختیار ندارد.

وی تاکید کرد ما بر اراده مقاومت و ملت فلسطین در نبرد خود با اشغالگران تکیه می کنیم و تنها با تکیه بر این دو عامل به پیروزی خواهیم رسید.

عضو جهاد اسلامی اظهار داشت اشغالگران می توانند نوار غزه را ویران کنند، ولی هرگز قادر به پیروزی بر اراده مقاومت و ملت فلسطین نخواهند بود.

القططی تصریح کرد ما به عنوان مقاومت و ملت فلسطین باید به تقویت ایستادگی ذاتی، مقاومت و تقویت وحدت ملی فلسطین اهتمام نشان دهیم.

از سوی دیگر ابوحمزه سخنگوی گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد گردانهای القدس، تلاشهای گسترده برای ترور رزمندگان را ناکام گذاشته است.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، وی خاطر نشان کرد هدف اساسی از تلاشهای اطلاعاتی دستگاه امنیتی گردانهای القدس، مصون سازی جبهه داخلی مقاومت و حمایت از امکاناتش است.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi