شناسه خبر : 76800
سه شنبه 14 مرداد 1399 , 16:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اوحدی از قول نوبخت:

همه مطالبات بیمه‌ی دی تا دو هفته‌ی دیگر پرداخت می شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم روز خبرنگار از پرداخت تمام بدهی بیمه‌ی دی ظرف دو هفته‌ آینده خبرداد....

فاش نیوز - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم روز خبرنگار از پرداخت تمام بدهی بیمه‌ی دی ظرف دو هفته‌ آینده خبرداد.

  به گزارش حیات، صبح امروز در نشست صمیمانه مهندس اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اصحاب رسانه که با حضور محمد خدادی، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده شهدای رسانه برگزار شد اعلام کرد که معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه قول داد طی دو هفته‌ی آینده تمام طلب بیمه‌ی دی که باعث بروز مشکلاتی در امر درمان ایثارگران شده است، پرداخت می شود..

وی همچنین از پرداخت اظهار پاداش پایان خدمت همه‌ی خانواده‌ی شهدا تا پایان سال 98 را نیز اعلام کرد.

گفتنی است در این مراسم که در آستانه روز خبرنگار و سالروز شهادت "محمود صارمی" نماینده خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار شد، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن قدردانی از فعالیت خبرنگاران در همه عرصه ها، به ویژه تولید محتوا در حوزه‌ی ایثار و شهادت از خانواده‌ی شهید صارمی و شهید افشار و زنده یاد روح‌الله رجایی تجلیل کرد.

اینستاگرام
سلام.جناب اوحدی به فکرجانبازان حالت اشتغال محروم از ماده 38هم باشید.
هدیه ازدواج فرزندان ایثارگر از سال 93 پرداخت نشده و بنیاد می گوید بودجه نداریم.
جناب آقای اوحدی اگه تمایل به شنیدن درد دل ایثارگران دارید، خواهشمندیم در خصوص مشکلات صندوق قرض الحسنه شاهد هم رسیدگی فرمائید؛
۱-مدیر این صندوق توجهی به خواسته ایثارگران ندارد ،در حال حاضر که در سال ۹۹ هستیم ،با دستورالعمل سال ۹۷ به ایثارگران تسهیلات پرداخت می کند !!!
۲-خود سرانه به حقوق ایثارگران دست درازی می کند و باب میل خود سهم پرداختی ایثارگران را از حقوق آنها برداشت می کند !!!
۳-در پرداخت تسهیلات به ایثارگران هیچ توجهی به مقدار و میزان سرمایه ایثارگران ندارد و زمانی که ما خواهان توجه به این مهم هستیم مجموعه مدیریت صندوق و کارکنان این صندوق ضمن پاسخ سربالا و مبهم بانک مرکزی را بهانه قرار می دهند!!!؟؟؟؟
۴-در پایان چنانچه به این موضوعات رسیدگی شود قطعا"متوجه خواهید شد که سرمایه عظیم، ضعیف ترین قشر جامعه چگونه توسط یک مدیر و یک مجموعه بی تفاوت به مشکلات ایثارگران چگونه حیف و میل می شود .
در خاتمه مستحضرید که؛ خدواند به اعمال تک تک افراد جامعه آگاه ،پس در قیامت باید نسبت به عملکرد خود جوابگو باشیم .به امید رسیدگی و اقدام نسبت به احقاق حق .
سلام رئیس وقت شمابخیر
بفرمائیدکه جانبازان حالت اشتغال چه وقت بازنشسته میشوند؟
و مبنای بازنشستگی جانبازان حالت اشتغال چیست؟
تاریخ شروع؟
سنوات؟
پاداش پایان خدمت؟
طلب مرخصی۴۰ساله...
و..........
سلام.ریاست محترم بنیاد.مدتی است که بنیادشهیدنه نامه قبول میکند نه امکان ملاقات است نه راهی برای ارتباط باشمالطفابفرماییدچطوربایدایثارگران مشکلات خودشان راباشمادرمیان بگذارند؟
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما
چرا بازنشستگی پدرم برا من پرداخت نشده ولی برای دیگر اعضای خانداده پرداخت شده
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما
چرا بازنشستگی پدرم برا من پرداخت نشده ولی برای دیگر اعضای خانواده ه پرداخت شده
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما
چرا بازنشستگی پدرم برا من پرداخت نشده ولی برای دیگر اعضای خانواده ه پرداخت شده
سلام جناب حاجی آقااحدی بزرگوارخوشبخنانه خودت هم جانبازوآزاده وجبهه رفته وبسیجی واکنون ریس بنیادشدی بفکرجانبازان زیر25دزصدهم باش گناه دارند
مطالبات پرداخت میشه ولی بسیار ظالمانه و ناجوانمردانه. مدارک رو تحویل بیمه دی دادم بعد یکسال فقط 40 یا 50 درصد رو تقبل می کنه و پرداخت می کنه، بقیه رو باید از جیب بزاریم. من که سرطان دارم و هزینه هام بالا است طبق قانون باید هزینه رو بدن ولی همش حرفه ما رو سرکار میزارن.
باعث بروز مشکلات نشده باعث بدبختی وبیچارگی ونفرت جانبازان ازدست شماها شده است اگر دلتان میخواهد سر کیسه را شل کنید,وبعداز دوسال پول فاکتورها را پرداخت کنید وبیشتر از این ما را پیش خانوادهایمان شرمنده نکنید خدا نبخشه
سلام جانباز 30 درصد میباشم 3دفعه شیمیای و ترکش واعصاب هستم وبیمارستان بقیه ت الله برای اعصاب بستری بودم الان هم زیر نظر دکتر اعصاب بنیاد هستم هیچ گونه شغلی هم ندارم حاظرم سرمرا تاوان بدم اگر شغلی اثبات شد الان بنیاد معیشت 1700 میدهد اقساط که کم شود 1 ملییون می ماند حالا خودتان قضاوت کنید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi