شناسه خبر : 76802
چهارشنبه 15 مرداد 1399 , 08:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فاطمیون، از سوریه تا لیبی و ترکیه !

فاطمیون، از سوریه تا لیبی و ترکیه

در یادداشت سید زهیر مجاهد آمده است: پس از پایان سیطره داعش بر منطقه، بسیاری از حامیان گروه‌های تروریستی بر ارزش و جایگاه لشکر فاطمیون پی بردند و در صدد تخریب این لشکر برآمدند.

حجت الاسلام سید زهیر مجاهد:

مدتی‌ است شایعاتی در فضای مجازی توسط افراد معلوم الحال منتشر می‌شود که می‌خواهند القا کنند که پس از سوریه، عده‌ای از رزمندگان فاطمیون دست از آرمان‌های خود برداشته و عازم لیبی، ترکیه یا کشورهای دیگر شده‌اند و حتی ادعا کردند که بخشی از این رزمندگان با وعده پول به گروه‌های تروریستی  پیوسته‌اند!

اولا باید عرض شود که پس از پایان سیطره داعش بر منطقه، بسیاری از حامیان گروه‌های تروریستی بر ارزش و جایگاه لشکر فاطمیون پی بردند و در صدد تخریب این لشکر برآمدند، هدف آنان تضعیف روحیه مقاومت است تا شاید بتوانند با ته مانده‌های داعش، حرکتی ایجاد کنند ولی با حضور هوشیارانه فاطمیون در سوریه این نقشه نقش برآب شد.

لشکر فاطمیون ، جبهه مقاومت اسلامی ، مدافعان حرم ، مهاجرین افغانستانی ،

ثانیا؛ شایعه سازان معلوم الحال اگر می‌توانستند حتما یک مورد را رسانه‌ای می‌کردند، آن‌ها می‌دانند که ادعایشان واهی است و هیچ سند و موردی برایش ندارند لذا فقط به جوسازی و شایعه پراکنی تمرکز می‌کنند.

ثالثا؛ فاطمیون در حال حاضر به عنوان یک نیروی رسمی حافظ صلح به دعوت دولت و ملت سوریه در این کشور حضور دارد، نیروهایش طبق برنامه عمل می‌کنند و خود را برای عملیات‌های وسیع و بزرگی در آینده نزدیک مهیا می‌نمایند، این برنامه‌ریزی‌ها و انسجام نیروها که در سکوت خبری انجام می‌شود، باعث وحشت افرادی شده که با ایجاد شایعات می‌خواهند خللی در این مسیر ایجاد کنند که بحول و قوه الهی هیچ خدشه‌ای نمی‌توانند به مقاومت وارد کنند.

لشکر فاطمیون ، جبهه مقاومت اسلامی ، مدافعان حرم ، مهاجرین افغانستانی ،

رابعا؛ عهدی که رزمندگان غیور لشکر فاطمیون با اهل بیت(ع) در راه دفاع از مظلوم بسته‌اند با هیچ چیزی قابل معامله نیست و شایعه سازان این را به خوبی می‌دانند.

خامسا؛ أ لیس الصبح بقریب

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi