شناسه خبر : 76822
سه شنبه 04 شهريور 1399 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباره سهام، بیمه دی و معوقات

س: بنده حقیر جانباز 30% حالت اشتغال هستم و چندتا سئوال داشتم.

 

1_ در پرداخت معوقات نا برابری بود،فرض مثال جانباز عزیزی که 25% بود منهای دریافتی 24 میلیون، به غیر از حقوق،یک حقوق اضافه دیگر در یک تاریخ به حسابش واریز شد،در صورتی بنده17 میلیون دریافتی داشتم.

2_ چرا بیمه دی داروها را یک ماه میده در صورتی پزشکان دو ماه تجویز می کنند، یا اگر دارو کمیاب هست، بلافاصله می گویند مابقی داروها آزاد هستند یا اینکه بیمه دی دندان پزشکی در خدمات دارند ولی شامل حال جانباز نمیشه.

3_  در بانک دی بنده و دیگر جانبازان سهام دارند،ولی می فرمایند بنیاد بدهکار است و آزاد نمی کنند.
 
ج - در مورد پرداخت معوقات بنیاد بر اساس معیارهایی که در پرداخت ها اعمال می کند عمل می کند و باید پاسخگوی ایثارگران عزیز و رفع ابهامات باشد که متاسفانه تاکنون اقدام به این کار نکرده است.

در خصوص بیمه دی هنوز مشکلات تامین اعتبارات مالی از سوی بنیاد برطرف نشده است و این بیمه هر طور که وضعیت ایجاب کند اتخاذ تصمیم می کند. متاسفانه خدمات دندانپزشکی در سبد ارائه خدمات پزشکی به ایثارگران هنوز جای نگرفته است.
در خصوص سهام ایثارگران در بانک دی خوشبختانه سهام عزیزان آزاد شده است و امکان دخل و تصرف در آن وجود دارد و در صورت مغایرت به امور مالی بنیاد مراجعه کنید.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi