شناسه خبر : 76841
پنجشنبه 16 مرداد 1399 , 17:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احترام خبرنگاران به نخستین شهید خبرنگار کاشمری

در آستانه 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، جمعی از اصحاب رسانه کاشمر مزار شهیدان شهرستان را غبارروبی کردند.

ادای احترام خبرنگاران به نخستین شهید خبرنگار کاشمری/ مزار شهدای کاشمر غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر به نقل از روابط عمومی کانون بسیج رسانه کاشمر، این محفل معنوی که با همراهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر، معاون مجتمع فرهنگی زیارتگاه شهید مدرس(ره) و تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، شرکت‌کنندگان با حضور در مزار شهدای مدفون‌شده در آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) و زیارتگاه شهید آیت‌الله سید حسن مدرس(ره) ضمن قرائت فاتحه، نثار شاخه‌های گل و عطرافشانی مزار شهیدان با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گران‌قدر ایران اسلامی تجدید پیمان کردند.

همچنین شرکت‌کنندگان با حضور بر مزار شهید سید عبدالحمید عسگری نخستین شهید رسانه خراسان رضوی(خبرنگار آزاد صداوسیما و خبرگزاری ایرنا در سرخس) به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.

شهید سید عبدالحمید عسگری متولد۱۳۴۰ در کاشمر است که پس استخدام در سپاه پاسداران برای خدمت به شهرستان سرخس اعزام می‌شود، وی که در کنار فعالیت‌هایش به‌عنوان خبرنگار صداوسیما و خبرگزاری ایرنا در این شهرستان همکاری می‌کرد در اسفند ۵۹ در درگیری با اشرار داخلی و قاچاقچیان در منطقه انجیل بلاغ سرخس به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش نیز در جوار آستان امامزاده سید حمزه کاشمر به خاک سپرده شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi