شناسه خبر : 76866
یکشنبه 19 مرداد 1399 , 08:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رییس بنیاد شهید با دو خانواده شهید

مهندس سعید اوحدی در دیدار با خانواده شهید «سید محمد حسینی» با تجلیل از فداکاری شهدای مدافع حرم گفت: پدران و مادران شهدای مدافع حرم باید به تربیت این چنین فرزندانی افتخار کنند و امیدواریم دعای خیر آن‌ها بدرقه راه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عنایت و توفیق الهی است.
معاون رییس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین توطئه استکبار جهانی به وجود آوردن داعش بود، اظهار داشت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند سامرا، کاظمین و ... وجود نداشت؛ شهدای مدافع حرم فرسنگ‌ها دورتر به دفاع از مرز‌های اسلام پرداختند، زیرا دشمنان نابودی اسلام را هدف قرار داده بودند.
گفتنی است، «سید محمد حسینی» با نام جهادی «حشمت» در عملیات درعا مجروح شد و ۱۵ مردادماه سال ۱۳۹۴ بر اثر شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با خانواده شهید سلامت دکتر «فرهاد سرحدی» فرزند شهید ترور «علی سرحدی» تأکید کرد: پزشکان و فعالان عرصه سلامت با تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه خدمت حضور یافتند و تلاش‌های ماندگار شهدای عرصه سلامت هرگز فراموش نمی‌شود.
معاون رییس جمهور با تقدیر از صبر خانواده‌های شهدای سلامت افزود: پزشکان و پرستاران با الهام از فرهنگ ایثار و شهادت فداکاری‌های بسیاری را متحمل شده و برخی از آن‌ها به شهادت رسیدند و خانواده‌های شهدای سلامت به فداکاری این عزیزان برای خدمت به میهن اسلامی افتخار می‌کنند.
گفتنی است، شهید مدافع سلامت «فرهاد سرحدی» فرزند شهید ترور «علی سرحدی» از شهدای شهرستان سقز کردستان است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi