شناسه خبر : 76868
یکشنبه 19 مرداد 1399 , 08:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست مشورتی کمیسیون پزشکی بنیاد شهیدبرگزار شد

نشست مشورتی معاونین اسبق بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگر و مدیران کل اسبق کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه در مجتمع جانباز شهید رسول زاده برگزار شد.
دکتر عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه تأکید کرد: عمده فعالیت‌های کمیسیون پزشکی بنیاد در حوزه تعیین درصد است که حدود ۳۰ درصد از پرونده‌ها مربوط به مراجعه اول و بقیه تجدید نظر هستند.
وی ادامه داد: خدمات رسانی به جانبازان بر پایه درصد است و به نظر می‌رسد همانطور که در حوزه درمان موضوع درصد حذف شده و برای همه یکسان و رایگان است، در سایر حوزه‌ها و مزایای ایثارگری نیز باید به این سمت حرکت کرد.
عباسپور تصریح کرد: بر اساس سیستم‌های جدیدی که در کمیسیون پزشکی بنیاد پیش‌بینی و در حال انجام است، مشکلات ثانویه جانبازان نیز رصد می‌شود تا در صورتی که این مشکلات ناشی از مشکلات و آسیب‌های جانبازی باشد، موضوع افزایش درصد آنان بدون نیاز به مراجعه جانبازان انجام شود.
حمیدرضا حبیب اللهی مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه گفت: بر اساس قانون موظفیم در آرای کمیسیون‌های مختلف فعال باشیم. در سال گذشته ۴۷۹ جلسه کمیسیون با حضور ۶۰ همکار متخصص، ۱۲ دبیر و ۱۸ کارشناس برگزار شد که در بردارنده بیش از ۸۹ هزار ساعت جلسه بوده است.
وی ادامه داد: البته این آمار به نسبت فعالیت‌های سابق کاهش داشته که دلیل آن کاهش فعالیت در ۳ ماه پایانی سال گذشته به دلایلی چون برگزاری انتخابات و شیوع بیماری کرونا بود. بیشترین آمار فعالیت کمیسیون در سال ۱۳۹۶ بوده است که بیش از ۹۸ هزار ساعت جلسه کمیسیون در این سال برگزار شد.
حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز به ذکر نکاتی در زمینه اثرات و نتایج فعالیت‌های کمیسیون پزشکی بر خدمات‌رسانی به ایثارگران پرداخت.
حاضران در جلسه نیز به ذکر نظرات و پیشنهادات خود در زمینه فعالیت‌های کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداختند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
اینکه فرمودن: مدارک ووضعیت جانبازان رصد میشودتا اگر باافزایش سن مشکل جسمی جانبازان افزایش یابد درصد آنها بدون حضور فیزیکی تغییر کند....بیشتر یک بلوف است تا واقعیت...
اگر راست می گویید خوب راهکار آنرا هم بیان کنید....!!
جانبازی که در خانه خودش هست وبراثر صدمات ثانویه جراحت دچار شدیدترین مشکلات جسمی شده... شما از کجا رصدش می کنید؟؟؟!!
والله قباهت داره این دروغ های شاخدار وصرفا" رسانه ای ...
الآن مردم غیر جانباز فکر می کنند جانبازان در خانه در حال استراحتند وجناب عباسپور دربه در وکوچه به کوچه دنبال جانبازی می گردد که مشکل ثانویه جسمی پیدا کرده....
بس کنید...کاری نمی کنید دیگه بیشتر از این مارا عذاب ندیدن...از خدا وروز قیامت بترسین....
5سال تمام در نوبت کمیسیون خراب شده پزشکی هستیم هنوز خبری نشده بعد این آقا میاد قیافه می گیره که: بله بصورت غیرحضوری مشکل همه را حل وفصل می کمیم...؟؟!!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi