شناسه خبر : 76898
دوشنبه 20 مرداد 1399 , 08:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پخش آثار هنری بنیاد شهید از شبکه های صدا و سیما

سید مرتضی حسینی با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: به همین مناسبت تعدادی از آثار هنری اعم از فیلم‌های مستند، نماهنگ، تیزر و سرود تولید شده که برای پخش از شبکه‌های سراسری و استانی صدا و سیما ارسال می‌شود.
وی در ادامه افزود: در این مدت به مناسبت‌های دیگری مانند فاجعه منا، عملیات مرصاد، شهادت شهید دوران، شهدای دیپلمات و شهدای مدافعان حرم؛ نماهنگ، فیلم مستند و تیزرهایی تولید و از شبکه‌های سراسری و برون‌مرزی صدا و سیما پخش شده است.
حسینی در رابطه با تولید آثار هنری راجع به «ایثار اجتماعی»، گفت: تعدادی فیلم کوتاه و تیزر با موضوع ایثار اجتماعی به‌خصوص ایثار پزشکان و پرستاران تولید شده و در حال پخش از شبکه‌های سراسری است و تعدادی از این آثار در مرحله تولید قرار دارد.
مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برنامه‌های پیش‌روی این اداره کل اظهار کرد: در رابطه با هفته دفاع مقدس، شهدای خلبان و شهدای هسته‌ای؛ فیلم‌های مستند، تیزر، سرود و نماهنگ در دست تولید است. همچنین توافقی با شبکه چهار سیما برای تولید دو تله تئاتر صورت گرفته است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi