شناسه خبر : 76912
دوشنبه 20 مرداد 1399 , 10:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنی با دکتر عباس‌پور و همکاران

فاش‌نیوز -  سلام و عرض ارادت به محضر جناب دکتر عباس پور، معاونت محترم بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ جناب دکتر، ببینید یک ویروس همه‌ی هستی خالق یکتا را به‌هم ریخته و گزارش‌ها حاکیست که بعضی خانواده‌ها تامرز جنون پیش رفته‌اند. حال قضاوت با حضرتعالی و همکارانتان.

حقیر خود رامثال می‌زنم؛ باعرض پوزش وقتی شلوار ازپای خود برای تعویض درآوردم، چشمم که به سرپای قطع شده‌ام که همچون کلافی سردرگم است افتاد چه حالی به‌ من دست داد! وقتی هر روز دست فلج شده‌ام را مشاهده می‌کنم، وقتی یادم می‌آید از دوستانی که ماه‌ها در یک سنگر و کنار یک سفره، نان‌خشک‌ها را بلع می‌کردیم، بعد از دست دادنش چقدر سخت است، وقتی هرروز شاهد مجروح شدن یکی از هم‌رزمانم بودم، چه حالی شدم و هنوز هم کابوسش هرشب به سراغم می‌آید.

دکترجان! حقیرتمام این‌ها را به‌عرض رساندم برای اینکه می‌دانم جناب‌عالی هم درطول دوران دفاع مقدس همراه و همرزممان بوده‌اید؛ بنابراین می‌شود این‌طور به قضیه نگاه کرد که همه‌ی بچه‌های جبهه در خط مقدم، ازنظر روحی و روانی مشکل داریم و بدترازما این همسر و فرزندان‌مان هستند که هرروز شاهد درد و اعصابی توام بااسترس را می‌بینند و دم برنمی‌آورند. فقط این را بدانید که خانواده‌هایمان بیش از خود جانبازان مشکل اعصاب و روان پیدا کرده‌اند.

جناب دکتر و همه‌ی عزیزانی که در افضل نهادها، بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت می‌کنید! لطفا تمام‌ جوانب، نه تنها جانبازان، بلکه خانواده‌های ستم‌دیده و زخم زبان شنیده را هم خواهشاً مدنظر داشته باشید. به امید روزی که شاهد جشن پایان مشکلات جامعه‌ی هدف، خصوصا مظلوم‌ترین قشر جانبازان واقعی باشیم.

باتشکر وتقدیم احترامات خاص به هر کسی در هر منصب و در هرلباسی که خدمت بی‌منت و صادقانه که البته اجرتش را هم دریافت نموده‌اند؛ دعای ما پابرهنگان و مستضعفان بدرقه‌ی راهتان؛ و هرکس بلعکس، به‌جای خدمت، خیانت را پیشه‌ی خود کرده لعن و نفرین جامعه‌ی هدف بدرقه‌ی راهشان و توشه‌ی آخرتشان.

خود شاهدید در عرض چند ماه با ویروسی که حتی باچشم مسلح هم شاید قابل رؤیت نباشد، خداوند بی نهایت قادر مطلق چه کرده؛ فقیروغنی دکتروکارگر هم ندارد. خداوند بی‌نهایت مهربان، همه‌ی عالم هستی را برای اشرف مخلوقاتش قرار داده که همه امانت است دست ما بهر روزی؛ ولی ماخودمان به‌هم رحم نکرده‌ایم.

بیاییم بعد از این بیشتر به‌هم نزدیک شویم، دست افتاده‌ها را بگیریم، بخشنده باشیم، بخل و حسد و کینه را کنار بگذاریم و دنیای فانی گذارایمان را زیباترش کنیم لطفاً وخواهشا!

جانباز اعصاب و روان و قطع عضو

اینستاگرام
احسنت به نگارش این نامه.اما این نامه هیچگونه اثری به عمل کرد ناثواب و ناجوانمردانه دکترعباسپور ندارد.ایشان اینقدرمحکم پایه های میزشان راچسبیده اند که محال است این مطالب برایشان کوچکترین تاثیری داشته باشد هیچ کسی هم از ایشان درمورد ظلم هائی که به خانواده بزرگ ایثارگران میکنند بازخواست نمیکنند.مطمئن هستم اصرار بودن وی دراین پست خیانت به این خانواده میباشد مثل اینکه قطع آدم است دیگر کسی نیست که بخواهد واقعا الناس جان به این جامع ایثارگران خدمت کند.ان شاالله خداوند این مشکلات ایثارگران و خانواده شان رابرسرایشان و خانواده شان بیآورید.تابفهمد داشتن مشکلات بیماری و نبود درآمد با مستاجری چه دردی دارد.خداوند ایشان و کسانی راکه به جامعه ایثارگران خیانت میکند رابه وتیر غیب گرفتار کند این وعده الهی است که باید درمورداینچنین انسان ها محقق گردد ان شاالله
باسلام.حدود دوونیم سال پیش باتعدادی ازجانبازان که حدود 20 نفر میشدیم برای دیدن آقای عباسپور به محل کارودفترشان رفتیم .سوال ما این بود که باحمایت همه جانبه شما از بیمه دی .چراتا30درصد ازهزینه هاوفاکتورهای مراکز درمانی وبیمارستانی رابیمه دی کسرمیکند که این عملکردبیمه دی باعث شده که بیمارستانها ازپذیرش جانبازان خودداری میکنند .مگرنه اینکه صددصددرصدهزینه های درمان جانبازان باید پرداخت گردد؟بیمارستان ایرانشهر.شاکی وپذیرش نمیکند.بیمارستان آپادانا حدود 1000/000/000/یک میلیارد تومان ازفاکتورهایش راپرداخت نکردند.وموارداینچنین که طی آن 10دقیقه ای که آنجا بودیم 10 مرتبه گفتند بروید .بروید بروید.گویا مامزاحمشان بودیدیم وباحالت اکراه مارا بیرون کردند وجواب ایشان این بود بیمه دی فصل الخطاب ماست.یعنی هرچه میگوید وهرکاری وهربلایی که دوست دارد میتواندسرشما جانبازان بیاورد .واختیار تام دارد. همین. جواب را دادند.ودرنهایت باوضع بدی ازبیمارستان بیرونمان کردند..ادامه درمان ناقص .سردرگم وآواره توی تهران بالباس بیمارستان.شده بودیم مسخره مردم.خدا میداند که پزشکان ازمابیشترناراحت بودند....حالا.چطورتوقع داریدکه ایشان بحال ماها دل بسوزانند؟مطلبی راخواندم که نوشته بود.جهل وتعصب آنقدرقدرتمنداست که میتواند براحتی صلح راجنگ وبردگی راعین آزادی جلوه دهد.اینها مارا خوارکردند.ما درلابلای همین حرف های آقایان شکستیم بدون اینکه حتی صدایی ازمارابشنوند.فقط ازخداوندمتعال میخواهم که حداقل مرگ خوبی راداشته باشیم خواروخفیف نشویم, نشویم نقل مجلس مردم. ..الهی آمین
این مسایلی که به دکتر عباسپور نسبت داده شده انصافا" وارد نیست چرا که دکتر عباسپور نه اهل ظلم فاحش به دیگران است، نه کسی است که جانبازی را از دفترش بخواهد بیرون کند و اتفاقا" تنها مسئولی در بنیاد شهید که هم در اتاقش به روی جانبازان و ایثارگران باز است و هم آدم دنده پهن و صبور و پاسخگو و پیگیری است و خصوصا" در قبال جانبازان با نهایت صبوری و بردباری و ارادت برخورد می کند.
من که خود جانباز نخاعی هستم و بسیاری از جانبازان نخاعی و 70 درصد را می دانم که هر مشکلی پیدا می کنند درباره ی درمان با شماره مستقیم ایشان تماس می گیرند و فورا" هم جوابگو هستند.
حتی شاید برخی از همکارانشان هم ایراد بگیرند که مسئولی در این سطح چرا باید به هر تماسی پاسخ بدهد و همه جانبازانی که شماره اش را دارند حتی اگر شده نصف شب و بی موقع تماس بگیرند و او هم بلافاصله پیگیر باشد و در حت توان و امکان مشکل را حل کند!
شاید بشود ایرادهایی از این دست و حتی انتقادهای مدیریتی از دکتر عباسپور گرفت ولی برخورد بد با جانباز محال است چراکه او اعتقادی برای ایثارگران خدمت می کند. که ان شاالله خداوند خودش به ایشان اجر بدهد. این نوع برخوردهای دکتر عباسپور است که در این وضعیت تحریم و کمبودها ف توانسته این نواقص را جبران کند.
لطفا منصفانه نظر دهید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi