شناسه خبر : 76949
سه شنبه 21 مرداد 1399 , 16:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سلسله آتش سوزی وانفجارهای مشکوک در آمریکا:

انفجار قدرتمند در بالتیمور

به گزارش روزنامه‌ی سان، انفجاری قدرتمند مناطقی از شهر بالتیمور در آمریکا را لرزاند. اداره آتش نشانی بالتیمور آمریکا اعلام کرده که بر اثر این انفجار 3 خانه کاملا فروریخته است و چند خانه اطراف نیز آسیب دیدند.

گزارش شده که بر اثر این انفجار تاکنون مرگ یک شهروند آمریکایی تائید شده و برخی دیگر نیز در مناطق آسیب دیده گرفتار شده ‌اند. حال 2 نفر از مجروحان هم وخیم گزارش شده است.

با این حال مقامات شهری می‌ گویند از آنجا که این انفجار خارج از مناطق متراکم شهری به وقوع پیوسته، به نظر نمی‌ رسد که آمار تلفات و قربانیان آن زیاد باشد.

اتحادیه آتش نشانی بالتیمور اعلام کرده که تاکنون برخی از افراد گرفتار شده را نجات داده، اما افراد دیگری نیز هنوز نیازمند امدادرسانی هستند.

در بیانیه این اتحادیه آمده است: دستکم یک زن در انفجارهای مشکوک بالتیمور کشته شده است.

همچنین برخی از افراد آسیب دیده به بیمارستان انتقال داده شده‌ اند.

هنوز علت دقیق این انفجار از سوی مقامات محلی بالتیمور آمریکا اعلام نشده است. با این حال به نظر می ‌رسد که علت اصلی این انفجار حادثه در محل ایستگاه گاز این منطقه باشد. 

آمریکا در هفته ‌های اخیر شاهد سلسله آتش سوزی و انفجارهایی بوده که در مراکز حساس و مهم این کشور رخ داده‌ اند.

انفجار در کارخانه فولاد آرکلور میتال و نیروگاه برق شهر ویتفیلد در ایالت ایندیانا، آتش ‌سوزی در کارخانه «الکِمیکس» در ایالت جورجیا و انفجار رزمناو «بونهام ریچارد» از جمله حوادث مشکوک در آمریکاست.

منبع: جماران
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi