شناسه خبر : 76954
چهارشنبه 22 مرداد 1399 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تخصیص زمین برای ساخت ۲۲۰۰ مسکن ویژه ایثارگران در همدان

«سعید اوحدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در سفر به استان همدان، پس از حضور در گلزار شهدای شهر همدان و ادای احترام به شهدا، با نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کرد. (بیشتر بخوانید)

وی سپس با حضور استانداری همدان، تفاهم‌نامه برای تخصیص زمین برای ساخت دو هزار و ۲۰۰ مسکن ویژه ایثارگران را امضاء کرد و سپس طی سخنانی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ با عنوان «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش کردیم تا مصادیق خدمات را بر اساس این نامگذاری مشخص و به‌سمت تحقق این شعار حرکت کنیم که یکی از این مسائل، مربوط به حوزه مسکن خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است که باید به صورت مجزا در هر استان بررسی و حل شود.

وی افزود: در همین راستا، تصمیم بر این شد تا با کمک و همراهی استانداران محترم، به سمتی برویم تا شاهد جهشی در مسیر خانه‌دار شدن جامعه معزز ایثارگر باشیم و امروز نیز با امضای این تفاهم‌نامه، مشکل مسکن تمام ایثارگران در استان همدان حل می‌شود.

اوحدی با اشاره به حوزه اشتغال ایثارگران، گفت: علی‌رغم تمام محدودیت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم، خوشبختانه با امضای تفاهم‌نامه با استاندار محترم همدان، زمینه ایجاد اشتغال برای ۲ هزار ایثارگر در این استان فراهم می‌شود.

معاون رییس جمهور ادامه داد: در حوزه درمان نیز به‌دلیل عدم تأمین به‌موقع اعتبارات، مشکلاتی در بیمه «دی» وجود داشت که خوشبختانه با مصوبه دولت و تأکید رییس جمهور، تمامی مطالبات بنیاد شهید و امور ایثارگران به زودی پرداخت می‌شود و بدهی‌های حوزه درمان و بیمه «دی» و مطالبات مجموعه‌های آموزشی و علمی کشور نیز تسویه خواهد شد.

استاندار همدان نیز در این مراسم تأکید کرد: استان همدان با عناوینی چون «دارالمومنین» و «دارالمجاهدین» نامیده شده که نشانگر ویژگی‌های خاص این استان است؛ بنابراین ما نیز خود را خدمت‌گزار مردم این استان می‌دانیم و نهایت تلاش خود را در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت محترم در این استان به کار می‌بندیم.

سعید شاهرخی گفت: خوشحالیم که به موازات اقدامات عمومی برای مردم، نگاه خاصی نیز برای خدمت‌رسانی به ایثارگران در این استان وجود دارد و ان‌شاء‌الله با سفر جناب «اوحدی» و امضای تفاهم‌نامه مسکن و اشتغال، این رویکرد شدت خواهد گرفت؛ همچنین تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس از سوی مسئولان این استان انجام می‌شود و این موضوع را در بین تمام کارهای خود بالاترین افتخار می‌دانیم.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه تهیه مسکن و اشتغال ایثارگران، گفت: پس از امضای این تفاهم‌نامه، کارهای لازم را نیز برای اجرایی شدن آن به کار می‌بندیم.

انتهای پیام/

 

اینستاگرام
برای من که خانه ندارم چکارمکنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi