شناسه خبر : 76956
چهارشنبه 22 مرداد 1399 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز پیشکسوت بازی چوگان درگذشت

«ابراهیم نوزایی» رئیس فدراسیون چوگان در پیامی درگذشت «فریبرز تا‌محرابی» از جانبازان دفاع مقدس و پیشکسوت بازی‌ چوگان را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«استواری عظمت جانبازان که پس از جانفشانی بی ادعا در عرصه مبارزه با خصم با زخمی بر پیکر و رنجی خاموش در پس صلابت آسمانی، عمری بسته لب از شِکوِه، تجلی شوکت ایثار را به نظاره نهاده‌­اند، ‌شُکوه را شرمنده می‌سازد.

وجود این راست قامتان، نماد مقاومت و ایستادگی است و همیشه‌ تاریخ، سزاوار تکریم و گرامیداشت ملت بزرگ ایران و تمامی آزادگان و آزادمنشان خواهند بود.

با کمال تأسف و تألم جانباز «فریبرز تاج محرابی» پیشکسوت چوگان کشورمان دار فانی را وداع گفت و به همرزمان جانباز خویش پیوست.

درگذشت این جانباز معزز را به خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران و جامعه ورزشی کشور تسلیت عرض می­‌نمایم و صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات برای آن جانباز معزز از بارگاه ایزد منان خواستارم.

ابراهیم نوزایی
رییس فدراسیون چوگان»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi