شناسه خبر : 76978
پنجشنبه 23 مرداد 1399 , 16:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیم ۴ شهید مدافع سلامت در ارتش

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش خبر داد؛
امیر دریادار دوم مداح با اشاره به خدمات‌رسانی دو سوم بیمارستان‌های آجا به بیماران کرونایی، از تقدیم چهار شهید مدافع سلامت و درگذشت ۱۶ تن بر اثر ابتلا به کرونا در سطح ارتش خبر داد.

تقدیم ۴ شهید مدافع سلامت در ارتش
امیر دریادار دوم پزشک «مصطفی مداح» رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش صبح امروز در مراسم بازدید معاون هماهنگ‌کننده ارتش از بخش‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی آجا با اشاره به تلاش مجموعه درمانی ارتش در حوزه پیشگیری و درمان بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع دو سوم از ۳۸ بیمارستان و مرکز درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال ارائه خدمات بهداشتی به بیماران کرونایی هستند.

وی افزود: در شهر‌های اهواز، رشت و خرم‌آباد صد درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در خدمت بیماران کرونایی بوده است و در تهران بیمارستان هاجر نیز به‌طور کامل به این موضوع اختصاص یافته است.

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش خاطرنشان کرد: از ابتدای بحث کرونا تا به امروز شش هزار بستری در حوزه کرونایی داشتیم که در مجموع هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی و ۲۰۰ تخت آی.سی.یو را به حوزه درمان بیماران کرونایی اختصاص دادیم.

امیر مداح با بیان اینکه ۱۴ هزار تخت نقاهتگاهی در پادگان‌ها و شهر‌های بزرگ ایجاد کردیم، گفت: از تعداد شش هزار بیمار بستری، ۱۰ درصد مرگ و میر داشتیم.

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش عنوان کرد: تاکنون در مجموعه نیرو‌های چهارگانه ارتش، ۲۰ نفر تلفات کرونایی داشتیم که از این تعداد، چهار نفر شهید مدافع سلامت شامل دو پزشک و دو پرستار هستند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi