شناسه خبر : 76997
جمعه 24 مرداد 1399 , 01:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مشکلات صندوق شاهد برسید!

جانباز ۷۰ درصد - جناب آقای اوحدی اگه تمایل به شنیدن درد دل ایثارگران دارید، خواهشمندیم درخصوص مشکلات صندوق قرض الحسنه شاهد هم رسیدگی فرمائید؛
۱-مدیر این صندوق توجهی به خواسته ایثارگران ندارد ، در حال حاضر که در سال ۹۹ هستیم ، با دستورالعمل سال ۹۷ به ایثارگران تسهیلات پرداخت می کند !!!
۲-خود سرانه به حقوق ایثارگران دست درازی می کند و باب میل خود سهم پرداختی ایثارگران  را  از حقوق آنها برداشت می کند !!!
۳-در پرداخت تسهیلات به ایثارگران هیچ توجهی به مقدار و میزان سرمایه ایثارگران ندارد و زمانی که ما خواهان توجه به این مهم هستیم مجموعه مدیریت صندوق و کارکنان این صندوق ضمن پاسخ سربالا و مبهم بانک مرکزی را بهانه قرار می دهند!!!؟؟؟؟
۴-در پایان چنانچه به این موضوعات رسیدگی شود قطعا"متوجه خواهید شد که سرمایه عظیم، ضعیف ترین قشر جامعه چگونه توسط یک مدیر  و یک مجموعه بی تفاوت به مشکلات ایثارگران چگونه حیف و میل می شود .
در خاتمه مستحضرید که؛ خدواند به اعمال تک تک افراد جامعه آگاه ،پس در قیامت باید نسبت به عملکرد  خود جوابگو باشیم .به امید رسیدگی و اقدام نسبت به احقاق حق .

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi