شناسه خبر : 76998
جمعه 24 مرداد 1399 , 01:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موج گرفتگی تاییده شده ام را تایید کنید

براق - من ۳۷ سال با موج گرفتگی و ضربه مغزی و مشکلات اعصاب و روان دست و پنجه نرم کردم و یک سال است بعد از مصوبه دولت پیرامون مجروحین و جانبازان فاقد مدارک بالینی و با فشار و اصرار خانواده ام، به دنبال دریافت مستندات پزشکی و کمیسیون پزشکی بیمارستان نجمیه سپاه در سال ۶۳ و گواهی اعلام مجروحیت از سوی یگان اعزامیم رفتم.

بنا به مشیت الهی تمام کمیسیون های مرتبط تایید کردند و حتی در کمیسیون عالی نیز آقایان پزشکان گفتند این ۳۶ سال کجا بودی و چرا تا حالا با در دست داشتن این اسناد در بنیاد شهید درصد جانبازی نداری؟

 خلاصه خطاب به متولیان امر و ریاست کمیسیون بنیاد شهید عرض می کنم که عزیزان مسئول، حقیر علیرغم داشتن این اوراق و مدارک و اینکه در نتیجه کمیسیون، جانباز اعصاب و روان مشخص شدم و چون اغلب پزشکان آن موقع یا مرحوم شده اند یا بسیار پیر و بازنشسته، انتظار دارم حداقل امروز که ۵۶ سال سن دارم حق مرا و حقوق خانواده ام را منظور کنید، چون من مستاجرم و همواره درد دارم و نیمی از بدنم سال هاست بی حس می‌باشد و ‌دلهره و استرس و عصبیّت در خانواده ام موج می زند و هیچ وقت آسایش نداشته ایم!

به هرحال جان بی مقدار من تمام شده ولی فرزندان و همسرم بشدت نیاز به مساعدت مسئولین دارند. پس لطفا" حق واقعی و درصد قانونی را به من اختصاص دهید که رنج ۳۷ ساله خانواده ام را تا حدودی التیام دهد و به زندگی دلگرم شوند.

ضمنا" من ۳۰ ماه سابقه حضور در جبهه دارم و در چندین عملیات شرکت داشته ام و دو بار هم مجروح شده ام.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi