شناسه خبر : 77001
جمعه 24 مرداد 1399 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهم ۲۵ درصدی خانواده شهدا در استخدام شهریورماه

سهم ۲۵ درصدی خانواده شهدا در استخدام شهریورماه لحاظ می‌شود

خرم‌آباد- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مقرر شده که سهم ۲۵ درصد استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در آزمون استخدامی شهریور ماه دیده شود.

سعید اوحدی روز پنجشنبه در شورای اداری لرستان با اشاره به جایگاه بنیاد شهید اظهار داشت: در آموزه‌های دینی، آیات و روایات بر موضوع خدمت به جامعه همیشه تاکید شده است.

وی با بیان اینکه خدمت، توفیق بالایی است که نصیب مسئولان می‌شود؛ عنوان کرد: جانبازان و شهدا با خدا معامله کردند، خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران همه هستی و زندگی خود را برای انقلاب و نظام عطا کرده اند.

عقب ماندگی در استیفای حق جامعه ایثارگری

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر اینکه با مسائل مادی نمی‌توان خدمات و رشادت‌های شهدا، جانبازان و خانواده شهدا و… را جبران کرد، گفت: شهدا بر اعمال ما ناظر هستند.

اوحدی با بیان اینکه در این جایگاه مقدس بنیاد شهید رویکرد ما باید مدیریت جهادی باشد چرا که به جهادگران خدمت می‌کنیم، گفت: طی دو ماه گذشته به هفت استان سفر کرده ایم و اعتقاد ما این است مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده شهدا در مرکز حل نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه عقب ماندگی ما در استیفای حق جامعه ایثارگری کم نیست، افزود: اگر امروز می‌خواهیم با عزت از مسیر عبور کنیم هیچ راهی غیر از مسیر ایثار و شهادت نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر وحدت، همدلی و انسجام و تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: مأموریت اصلی ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به جامعه ایثارگری کشور این قول را می‌دهیم که اصلاحیه ماده ۲۱ و تبدیل وضعیت شغلی آنها را امسال به پایان برسانیم

اوحدی با اشاره به اینکه امسال به جامعه ایثارگری کشور این قول را می‌دهیم که اصلاحیه ماده ۲۱ و تبدیل وضعیت شغلی آنها را به پایان برسانیم، گفت: همچنین بر اساس برنامه ششم توسعه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد باید استخدام دولتی شوند.

وی گفت: در این راستا با جلساتی که با معاون رئیس جمهور داشته ایم مقرر شده که سهم ۲۵ درصد استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در آزمون استخدامی شهریور ماه دیده شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: بلافاصله بعد از این آزمون، آزمون اختصاصی جامعه ایثارگری را برای استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار و زمینه ایجاد اشتغال آنها را فراهم خواهیم کرد.

تا پایان سال ۳۰ هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری تأمین می‌شود

اوحدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأمین مسکن جامعه ایثارگران و شهدا عنوان کرد: با تفاهمی که وزیر راه داشته ایم زمینه تأمین ۲۰ هزار واحد مسکن با در نظر گرفتن سه هزار واحد در لرستان فراهم شده است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان سال ۳۰ هزار واحد برای جامعه ایثارگری و شهدا کشور تأمین می‌شود.

منبع: مهر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi