شناسه خبر : 77031
شنبه 25 مرداد 1399 , 10:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مظلوم‌نمایی روزنامه اصلاح طلب برای یک مجرم هتاک به مقدسات و شهدا

گزارش شرق با لیست فعالیت‌های امدادی و خیریه جمعیت امام علی در مناسبت‌های دینی و با اسامی دینی شروع می‌شود و سپس از بازداشت مؤسس و مدیر این جمعیت می‌گوید.

مظلوم‌نمایی روزنامه اصلاح طلب برای یک مجرم

روزنامه شرق در گزارشی با تیتر «آخرین وضعیت شارمین میمندی‌نژاد» از فعالیت‌های دینی جمعیت امام علی نوشت و ضمن مصاحبه با همسر میمندی‌نژاد، یک مظلوم‌نمایی را در مورد او به نمایش گذاشت. گزارش شرق با لیست فعالیت‌های امدادی و خیریه جمعیت امام علی در مناسبت‌های دینی و با اسامی دینی شروع می‌شود و سپس از بازداشت مؤسس و مدیر این جمعیت می‌گوید: «این گروه را شارمین میمندی‌نژاد ایجاد کرده است؛ مردی که قریب به ۵۰ روز است در بازداشت قرار دارد و گفته شده اتهامات او شخصی است و ربطی به عملکرد جمعیت ندارد. توضیحی که با توجه به روند پرونده و تأثیر آن بر کار جمعیت امام علی با تردید جدی مواجه است.»


در ادامه، گفت‌وگویی با زهرا رحیمی، همسر میمندی‌نژاد می‌خوانیم. او می‌گوید: «آخرین اطلاعاتی که ما از وضعیت آقای میمندی‌نژاد داریم، این است که ۴۵ روز است در بازداشت هستند. حتی از سلامتی ایشان هم اطلاع دقیقی نداریم.»، اما چند سطر پایین‌تر گویا فراموش کرده که گفته اطلاعی از وضعیت همسرش ندارد و خود می‌گوید که «آقای میمندی‌نژاد هر پنج یا شش روز یک بار تماس تلفنی با ما دارد که در حد احوال‌پرسی است.»

او در بخش دیگری از سخنانش هم گفته که «نتیجه اقدامات آقای میمندی‌نژاد نشان از اعتقادات راسخ ایشان به دین و کشورش دارد و هرگز اتهامات توهین به انقلاب و اسلام و بزرگان دینی جایگاهی در سبک زندگی او نداشته است.» و البته تأکید دارد که «ما هرگز موضع سیاسی نداشته و وارد مباحث سیاسی هم نشده‌ایم؛ فقط به‌عنوان یک نهاد مدنی اجتماعی از کاندیدا‌های مختلف همیشه پرسیده‌ایم برنامه‌های اجتماعی آن‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی چه خواهد بود.»

این ادعا در حالی است که صوت و فیلم‌های منتشر شده از سخنرانی‌های میمندی‌نژاد در جمع اعضای انجمن، از تمسخر ارادت مردم ایران به اهل‌بیت علیهم‌السلام و خصوصاً امام حسین علیه‌السلام و برگزاری عزای محرم حکایت دارد. توهین او به امام حسین و حضرت ابوالفضل جایی برای توجیه باقی نمی‌گذارد.

میمندی‌نژاد موضع‌گیری سیاسی هم دارد و غیرسیاسی نشان دادن او در حالی است که در یکی از فیلم‌های منتشره، او سردار شهید قاسم سلیمانی را قاتل زنان و کودکان معرفی می‌کند و می‌گوید نباید از مرگ قاسم سلیمانی ناراحت باشیم. در نمونه‌ای دیگر از موضع‌گیری‌های سیاسی میمندی‌نژاد، در یکی از صوت‌های منتشرشده از جلسات، او به صراحت تأکید می‌کند «ما باید با نامه‌نگاری به سازمان ملل حکومت را محکوم کنیم.»

اگر میمندی‌نژاد بی گناه است، چه نیازی است برای دفاع از او چنین دروغ‌هایی بیان و منتشر شود؟ مظلوم‌نمایی از مجرمان امنیتی و سیاسی روال کار رسانه‌هایی همچون بی‌بی‌سی است که شرق هم بار‌ها تکرار کرده است. چه گفتگو با همسر مه‌آفرید خسروی، اعدامی فساد ۳ هزار میلیاردی و چه اکنون گفت‌وگوی جهت‌دار با همسر میمندی‌نژاد.
منبع: جهان نیوز
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi