شناسه خبر : 77032
یکشنبه 16 شهريور 1399 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در سوراخ چپیده ها دیروز را یادشان نیست!

مبنای کار مسئولان فرامین امام راحل و رهنمودهای رهبری باشد تا مردم از این فضای چند گانگی خارج شوند و عطر عشق به انقلاب ، شهدا و امام شهدا در کشور پیچیده شود.

فاش نیوز- مبنای کار مسئولان در کشور باید فرامین امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد تا مردم درد کشیده از این فضای چندگانگی خارج شده و عطر عشق به انقلاب، شهدا و امام شهدا در جامعه پیچیده شود.

آغاز سخن با این مطلب است که متاسفانه گذر ایـام ما را به سمت و سویی کشیده که موضوع ایثار و شهادت که یکی از بزرگترین و مهمترین مباحث جامعه است به حاشیه رانده شده است.

آن قدر به محدودیت سوق داده اند که فردی همه ابعاد زندگیش را هزینه نموده، جان داده، خون داده، سلامتی داده، زجرهای غیرقابل تصور را متحمل شده، در بدترین شرایط ها قرار گرفته اما برای جایی که همه این دردها و آلام و رنج ها را کشیده، می شود غریبه این مهم باید مورد بحث قرار بگیرد و از این حالت حاد بیرون کشیده شود.

تعدادی که با فرهنگ ایثار و شهادت کـاملا غریبه هستند و ایامی را که کشور نیازمند خون دادن بود، در کنج خانه‌هایشان چپیده بودند و حتی برای سلامتی خودشان هم یک تفریح نرفتند از ترس اینکه دیده شوند و به نوعی پایشان در عرصه های متلاطم انقلاب گیر بیفتد، امروز شده اند متولیان امور مملکت و جالب اینجاست که اگر ایثارگری در مجموعه شان به جهت شناسایی هم اشاره ای بکندکه فلانی هستم جانباز یا فرزند شهید برایشان آنقدر گران تمام می شود که همین را می کنند یک مانع در جلو رشد و تکامل آن ایثارگر و شعار مدرنیزه گری می دهند که فلانی از موقعیتش می خواهد سوء استفاده بکند و حرف و حدیث هایی که همگی به نوعی با آنها یک بار برخورد داشته و فهمیده ایم.

 حالا داستان این طور است که اگر همان افراد در یک فراخوانی از سپاه یا بسیج دعوت مثلا به همکاری در بحث سیل یا زلزله ای بشوند و به محل حادثه بروند از ابتدا تا انتهای کارشان صد نوع عکس سلفی از خودشان می گیرند و در هر سایتی یا کانالی یا گروهی به نمایش می گذارند و وقتی آن ایثارگر مظلوم با چنین صحنه هایی مواجه می شود و چفیه اندازی آقایان را می بیند که در شرایط آرام مملکت برای یک کار بسیار ساده و پیش پا افتاده چنین مانور می دهند که گویی در آخرین سنگر کمین در حال هدایت نیروها در میدان مین هستند و زیر هجمه آتش دشمن رشادت می کنند، آن وقت کسی که همه هستی‌اش را در طبق اخلاص نهاده و عزیزترین و گران ترین متاع یعنی جانش را هدیه کرده، برای آنها غریبه اند و حق ندارند از کلمه جانبار یا فرزند شهید یا رزمنده استفاده کنند. چون به ساحت مقدس آقایان هتک حرمت می شود.

وقتی داستان زندگی بعضی آقایان را که خودشان را به نوعی وابسته به ارزش های انقلاب می دانند بررسی می کنی، متاسفانه می بینی سراسر زندگیشان افت و خیزهای حیثیتی شرافتی است اما با حفظ ظواهر خود را به گونه ای نشان می دهند که هر غریبه ای که نشناسدشان فکر می کند مقدس ترین نیروی ارزشی است. وقتی مجد با همه حفظ ظواهرش خائن می شود و گزارش مردی را به دشمن می دهد و دشمن او را شهید می کند که همه جهان داغدارش می شوند، شما جایگاهی نداری. وقتی خطای انتصابی رخ داده شما می شوی رجال ارزشی والا اگر نبود این دو و چند گانگی های حزبی و جناحی و مقررات همان مقررات شهدایی ارزشی بود شما باید در یک مقطعی قرار می گرفتی که روزانه یک صدبار افسـوس کارهای خارج از عرف بزرگترهایت را می خوردی.

متاسفانه در خیلی جایگاه ها به اشتباه نامحرمانی شده اند محرم انقلاب. دردآور است. خداگواه است خدا شاهد است که دردآورتر از این مسئله مسئله ای نداریم. چطور فردی که درد کشیده، آفتاب خورده، سینه اش سوخته شده، یکباره در مجموعه ای می شود نامحرم و نامحرم نااهلی می شود محرم و صاحب امور؟

این با کدامین منطق انسانی سنخیت دارد؟ با کدامین منشور اخلاقی بشریت هم سئویی دارد؟ چطور دیروز که روز خون و جنون و تکه پاره شدن و ویلچرنشین شدن بود، حضرات در سوراخ های زیررمینی‌شان خزیده بودند و برای یک بیرون رفتن از چادر مادرشان استفاده می کردند که نشاید طرح سرباز بگیری باشد و طرف را برای خدمت سربازی بگیرند و مجبور بشود اعزام بشود به پادگانی کیلومترها دور از جنگ و خطوط جنگی اما امروز که سایه جنگ رفته و آرامش سرزمین زبانزد خاص و عام شده، سر از سوراخ بیرون کشیده اند و شده اند محرمان و صاحبان انقلاب قانون گذاران هم متاسفانه خوابشان کمی سنگین شده است.

خرداد ماه تمام شد، تیرماه هم تمام شد، مرداد هم تمام شد و شهریور در حال اتمام است اما مجلس هم در هاله ای از شعارها مانده. فقط می بینم که از جناب قالیباف تا نماینده فلان شهر شعار می دهند، شعاری بدون عمل. حالا کی می خواهند به سمت تحقق آرمان های امام و انقلاب بروند، خدا عالم است! مجلسی که مادر قانون گذاری است نباید این همه دست دست بکند و با این کندی روند کار را به پیش ببرد. مردم توقع دارند پاکسازی شفاف سازی و انقلابی‌گری را یک بار دیگر ببینند.

ببینند که اگر در طول دوران انتخابات شعار می دادیم به فلانی رای بدهید که با شهدا زندگی نموده و چون در خون و جنون همایشی داشته، اهل خیانت گری نیست شعارمان محقق شود نه اینکه با شرمندگی به مردمی که وادارشان نمودیم پای صندوق بیایند و رای بدهند، هی بگویم تحمل کنید. جای تحمل دیگر برای این مردم نمانده است.

امید آن داریم که مبنای کار بشود همان فرامین امام راحل و مردمان درد کشیده. یک بار دیگر از این فضای چند گانگی خارج بشوند و بوی عشق به انقلاب و شهدا و امام شهدا در همه کشور پیچیده شود.

به امید آن روز از خدای سبحان هم مسئلت می کنیم که مجلس ما را حمایتی نماید تا این مهم تحقق پیدا کند.

اینستاگرام
سلام عزیز برادر جنابعالی به خوبی توصيف کرده ولی همین جناب قالیباف ماجانبازان درد کشیده زخم وزبان شنیده که خودمعترض بودند که دولت پرزیدنت فریدون 4درصدی هستند حال که به منصب وقدرت وثروت رسیده خود شده جزو همان4درصدی که منتقدش بودن خوب تمام موارد مورد اشاره شده زیر دندان جناب قالیباف می‌شود گفت اکثر قریب باتفاق نمایندگانی که به زعم خود درشعارهایشان انقلابی عمل کردن طوفانی بپاکردن چه زود، زودترازآنیکه فکرش را میکردیم رنگ عوض کردند وشدروحانی دیگردرمقام ریاست قوه مقننه وهمکاران شان هم شدند پیرو ایشون و معاونین و وزرای دولت بنفش پس انتظاری بس عبث میباشد برگشت به دهه60که همه مسئول بودندحالا هم تغییر نام داده شده اند رئیس وریایست همچون‌ تغییر نام دزدی چراکه که وازه دزدی بهشون بر میخوره شده‌اند اختلاس گر راستی من حقیر بیسواد هنوز اندر خم یک کوچه ام لطفاً اختلاس را برایمان معنی کنید، باتشکر جمعی از جانبازان
برادرخوبم فدای شمابشوم اینکه زحمت کشیدین وبدون تعارف حرفتان رازدیدونقدکردیدممنون وسپاسگزارم ازشما.اینکه فرمودین قالیباف خودش هم شده جزچهاردرصدی هااین راقبول ندارم.به این دلیل که قالیباف نمیتوانداینگونه باشدقالیباف یک قاسم سلیمانی دیگری است اینهاجنازه برادرشان راکه غرق درخون بودبغل کرده اندوبایدبراساس آن خونهاتانهایت جانشان درخدمت نظام ومردم باشندکمااینکه بودندوجان هم دادندقالیباف رادرطول دوران ریاستش درمجلس خواهیم شناخت ابن لحطه وقت این نیست که من بگویم چه میشودچه نمیشودبایدکمی تحمل کنیم این دولت نئولیبرال کارش تمام بشودومایک انتخاب خوب داشته باشیم آنوقت جهادی بودن قالیباف وقالیبافهامشخص خواهدشد.امروزموانعی هست جلوافکارقالیباف ومجلس که کندن وبلندکردنشان بنفع نظام ومردم نیست بایدتحمل کنیم این اندک زمان هم بگذرد.وست شمارامیبوسم برادرایثارگرم
سلام جناب مجروحان ...
هرگاه بزی را در بلندی دیدی بدان بر پشت گاوی سوار است !!!
دوست من همه ما یه جواریی زار ممدیم .
هر روز تشت اختلاس و رانت یک نفر از بوم میفته پایین !
دیگه باید به همه شک کرد شاید به اصل هدفم باید شک کنیم .
همشون از ولایت و ولایت مداری یقه درانی میکنن ولی دوستانی دارند که لواسان بنامشان میکند .
دوستانی دارند که آنها را در پروژه ساختمان سازی شرکت میدهد . .... بچه حزب الهی باید پولدار باشه ؟؟؟؟؟ !!!!
دیگه باید شک کرد به همه چی !!! اگه شک نکنی حکایت بلندی بزه میشی ...
سلام جناب آقا رضا امیریان اینکه از جناب قالیباف دفاع کرده علتش را نمی‌دانم ولی این بنده حقیر که به اصطلاح جانباز 70 %هرچند نام با مسمای جانبازی که یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) برازنده حقیر نیست حقیر معلول دفاع مقدس هستم عرض شود چندین باربه ایشان پیام دادم تماس گرفتم شماره دادم تادرزمانی مناسب باحقیر تماس بگیرند که بگویم قوانین ایراد دارد چرا که منی که قرار بود در زیر چتر حمایت دولت باشم ولی متأسفانه دولت بنفش از قوانین مربوط به جامعه هدف خصوصا مظلوترین قشرجانبازان طفره رفته چترکه بماند حتی از زیر سایه سوقمان دادند به سمت گرمای سوزنده خورشید خواستم بگم دولت پرزیدنت فریدون در طول بیش از 7سال سیاه وتاریکش چه جفاها چه بی مهری ها چه نامرامی هاچه نامهربانی هاچه نامردی ها در حقمان روا داشته حتی درمانمان که بواسطه دفاع جسم مجروحمان نیاز مبرم به پزشک و دارو... داریم را بیش از از 3سال ازمان دریغ کردند بله آقا رضا ی عزیز جناب قالیباف و290نماینده مجلس تا عطسه ای زده دهها پزشک و پرستار همچون دولتیان بالای سرشان آنوقت فکر میکنی حضرات در شبانه روزی ما را درک می‌کنند وقتی حضرات میخوان سوار خودرو شوند یکی براشون درب خودرو را باز بسته می‌کنند آیا می فهمند منیکه خودروی سمندی بابیش از10سال کار کرد بایستی هرماه کلی هزینه کنم اونم باتوجه به اینکه قانونش هست ولی مجلس انقلابی دوره یازدهم دولت را ملزم نمی‌کند به واگذاری خودرو که حق مسلممان میباشد وقتی فرزندان جانبازان با تحصیلات دانشگاهی بیکارند ولی فرزندان خودشان چندشغله هستند وقتی خود وفرزندانشان در بهترین مناطق شمال تهران صاحب منزل ویلاهستند وووووووووووآیا شک برانگیزنیست پس از گذشت 4ماه البته آگر می‌خواستند به وظایفشان عمل کنند شق والقمر که نمی‌خواستند بکنندآیاالان احتیاج به گذاستن این مطلب بود نه آقا رضا جان نبود پس حق بدین که بگیم وصدالبته همینطورس که وقتی به منصبی وقتی به جایگاهی میرسی تازه می‌فهمند ای بابا ما عقب افتادیم وب 4درصد ها می پیوندند وحتی میخوان عقب افتادگی ها شونو هم جبران کنن، آقارضا جهت اطلاع حضرتعالی عرض شود درطول بیش از 3دهه نه بابت روز جانباز نه روز مرد نه روز زن نه روز پرستار نه اعیاد نه عید نوروزبجزهمان عیدی که هرساله به همه میدن اگرسندی پیدا کردین ریالی واریز شده بخاطر مدیون نشم فقط یکسال البته یادم نیست چه سالی بابت روز زن مبلغ 30هزارتومان واریز شده غیر از این مبلغ چنانچه سندی دارین رو کنین آقا رضا اینان فقط جلوی لنز دوربین های سیما خود رامردمی نشان داده در حالی که ازدوربین24ساعته خداوند متعال روشنت غافلند، جناب قالیباف چه زود انتقادات خود را به شیخ حسن روحانی از یا بردین لااقل بیا وحال که نوک قلمت از هر شمشیری برنده ترس واگذاری خودرو به جانبازان 70 درصد که فانونس هر10سال یکبار با شرایط مندرج درقانون را در هفته دفاع مقدس واگذار کنید هر چند جناب قالیباف جانبازان قطع عضو با هر درصدی خودرو یعنی پایشان و نیاز مبرمشان میباشد را نیز واگذار کنید، جناب قالیباف این آخرین خودروی هست که واگذار می‌شود چرا که دیگر عمرمان کفاف نخواهدداد که 10یال دیگر باشیم جناب قالیباف هر چند چند صباحی بیشتر از ما عمر کنید یادتان هست جمله معروف که بوقت آمدن تو گریان بودی وهمه خندان کاری کن بوقت رفتن توخندان باشی و همه گریان واینرا هم ازباب یادآوری عرضه داشته که درب هيچوقت روی یک پاشنه نچرخیده ونخواهد چرخید به امید آنکه یک گوش تان درب ودیگری دروازه نباشد، بله آقا رضا تو خود بخوان حدیث این مجمل و...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi