شناسه خبر : 77041
شنبه 25 مرداد 1399 , 13:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسافرت حراممان شد!

مجروح - جانبازان از مراکز تفریحی، فرهنگی و گردشگری همه بنام جانبازان ولی در واقع به کام مدیران ارشد و میانی وشاید هم کل کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران که در شعار خود را خادم جانبازان دانسته وجانبازان را ولی نعمتان خود خوانده اند.

درکجای دنیا دیده یا شنیده اید که خادمی، خدمتگذاری با ولی نعمتانشان اینطور که این از خدا بی خبران گفتار و رفتار و کردار دارند، داشته باشند؟

عزیزان جانباز حقیر خود را مثال می زنم. در طول بیش از 3دهه از پایان دفاع مقدس که گذشته حقیر کلا 3 بار همراه خانواده با پیکان  و پراید به اصطلاح به مسافرت رفته ام که دوبارش رو در پیاده روهای کنار خیابان های داخل شهری شب را به صبح رسونده آخرین بارسال 95 فقط در شهرستان محمودآباد شمال یک کلاس درس را درقبال دریافت 25000 تومان شب رو به صبح رسوندیم اونم با اون هوای گرم تابستان و شرجی بودن فقط یک پنکه سقفی داشت.

در همان سال در شهرستان اصفهان ساعت 22 شب به درب مدرسه ای مراجعه کردیم کارت شناسایی رو نشون دادم بامنت گفت چون جانباز 70% هستی فقط میتونی داخل محوطه چادربزنی خواستم برم باماشین بیام داخل صحن مدرسه صدا زد کجا اول این قبض 12000تومان رو بگیر برو داخل سالن پرداخت کن سپس ماشین روبیار داخل گفتم شما اتاقی که نداده این مبلغ برای چیه گفت به خاطر اینکه از سرویس بهداشتی استفاده می کنین یعنی مایه تأسف و خجالته که من جانباز 70%و امثالهم در مسافرت مشکل جا داشته باشیم.

اما حال سخنم با شما حضرات ست ماها که مطمئن باشین هم به خداوند بی‌نهایت قادر مطلق ایمان و هم به روز رستاخیز اعتقاد ولی شماها رو نمیدونم اگر ایمان و اعتقاد دارین بااین رسیدگی هایتان واین خدمتاتتون کلاهتون پس معرکه هست اگرم ندارین بدانید تاوان سختی در انتظار تان می‌باشد و از طرفی آیندگان به بدنامی ازتون یاد می کنند و تاریخ...

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi