شناسه خبر : 77050
یکشنبه 26 مرداد 1399 , 08:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

​پدر شهیدان «شایسته» آسمانی شد

 

​پدر شهیدان «شایسته» آسمانی شد

 
 
«حاج محمد حسن شایسته» پدر معظم شهیدان «مجید و محمد ابراهیم شایسته» پس از تحمل سال‌ها فراغ فرزندان بر اثر کهولت سن، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. پیکر مطهر این پدر بزرگوار صبح پنج شنبه در بهشت زهرا (س) تهران تشییع و به خاک سپرده شد.
 شهید مجید شایسته ۲۶ شهریور ۱۳۴۵ در شهرستان ری به دنیا آمد دانش آموز دوم متوسطه در رشته اقتصاد بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و هشتم تیر ۱۳۶۲ با سمت تیربارچی در فکه توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و در سال ۱۳۷۵ پس از تفحص در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.
شهید محمد ابراهیم شایسته سوم فروردین ۱۳۳۹در روستای گوگد از توابع شهرستان گلپایگان به دنیا آمد تا پایان دوره کاردانی در رشته معارف اسلامی درس خواند. وی از سوی مرکز اعزام بعنوان روحانی در جبهه حضور یافت. یکم فروردین ۱۳۶۱ با سمت مسئول واحد تبلیغات در دشت عباس توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به صورت و گردن به شهادت رسید.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi