شناسه خبر : 77077
دوشنبه 27 مرداد 1399 , 08:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ادای احترام رئیس بنیاد شهید تهران به آزادگان شهید

ادای احترام رئیس بنیاد شهید تهران به آزادگان شهید و متوفی+عکس

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: امسال سی امین سالروز ورود آزادگان ارجمند به کشور است. و به این منظور برنامه های مختلفی در نظر گرفته و برگزار شد.

 حمید علی صمیمی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ امروز، یکشنبه 26 مرداد ماه 1399 همزمان با سی امین سالروز ورود آزادگان دفاع مقدس به کشور با حضور بر سر مزار شهدای آزاده و آزادگان متوفی و نثار گل به آنان، به مقام این آزادگان سرافراز ادای احترام کردند.
حمید علی صمیمی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در گفتگو با تسنیم با تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور، گفت: امسال سی امین سالروز ورود آزادگان ارجمند به کشور است. و به این منظور برنامه های مختلفی در نظر گرفته و برگزار شد. امروز حضور بر سر مزار شهدای آزاده و ازاده‌های متوفی که بعد از بازگشت به کشور در اثر جراحات آزادگی به رحمت ایزدی پیوستند، و نثار گل به این شهدا را داشتیم که توفیق شد تا بر سر مزارشان حاضر شده و به آنان ادای احترام کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با اشاره به تعداد آزادگان تهرانی گفت: ما در تهران بزرگ پنج هزار و 650 ازاده داریم که 730 تن از آنان آزاده‌های دوران ستمشاهی رژیم پهلوی و زندانی سیاسی آن دوران هستند و مابقی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس هستند.
وی افزود: صبح امروز نیز برنامه ویژه‌ای با نام کنگره الماس‌های درخشان به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شده و از تعدادی از آزادگان به نمایندگی از تمامی آنان تقدیر شد. این مراسم با حضور آیت الله گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری؛ حجت الاسلام ابوترابی برادر مرحوم ابوترابی و سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید با دعوت مسئولان استانی بنیاد برگزار شد و در تهران از سه نفر به صورت ویژه تجلیل شد. عیسی مراد جانباز و آزاده 8 ساله، سهراب جانباز 50 درصد و ازاده 10 ساله و همسر شهید مدافع سلامت، مهدی وریجی از این جمله بودند.
صمیمی در ادامه تصریح کرد: روز گذشته نیز آزادگانی به نمایندگی از جامعه ایثارگری با کادر پزشکی بیمارستان خاتم الانبیا دیدار کردند. در واقع ایثارگران دوران دفاع مقدس به دیدار ایثارگران عرصه اجتماعی رفتند و دیداری با عوامل پزشکی این بیمارستان داشتند.
منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi