شناسه خبر : 77079
دوشنبه 27 مرداد 1399 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام زمان درخواست نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشجویان شاهد و ایثارگر از تاریخ ۲۵ مردادماه الی ۴ شهریورماه برای دانشجویان شاغل به تحصیل (ورودی سالهای قبل) از طریق مراجعه به سامانه انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت به  آدرس http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir امکان‌پذیر است.
در این اطلاعیه آمده است: متقاضیان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای (پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی) می‌توانند درخواست خود را در سامانه ثبت کنند تا بر اساس شرایط و ضوابط و اولویت‌های ایثارگری در کمیسیون ذیربط رسیدگی شود و پیگیری وضعیت درخواست انتقالی نیز از طریق سامانه مذکور و با استفاده از شماره دانشجویی و کد ملی میسر خواهد بود.
در پایان این اطلاعیه آمده است: انتقال دانشجو صرفاً از طریق سامانه مربوطه صورت می‌گیرد و فقط مدارک و تقاضاهای ارسال‌شده از طریق سامانه مورد بررسی و ملاک عمل خواهد بود و به درخواست‌هایی که خارج از سامانه اقدام شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد. دانشجویان موظفند پیش از انتخاب دانشگاه مقصد در سامانه، از ارائه مقطع و رشته تحصیلی در دانشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورت انتقال، عواقب ناشی از عدم تطبیق نظام آموزشی، عدم پذیرش واحدهای درسی گذرانده شده در دانشگاه مبداء و اخذ واحدهای مورد نیاز در دانشگاه مقصد، متوجه دانشجو خواهد بود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi