شناسه خبر : 77095
دوشنبه 27 مرداد 1399 , 13:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این وصله هابه دکتر عباسپور نمی چسبد

جانباز نخاعی - این مسایلی که به دکتر عباسپور نسبت داده شده انصافا" وارد نیست چرا که دکتر عباسپور نه اهل ظلم فاحش به دیگران است، نه کسی است که جانبازی را از دفترش بخواهد بیرون کند و اتفاقا" تنها مسئولی در بنیاد شهید می باشد که هم در اتاقش به روی جانبازان و ایثارگران باز است و هم آدم دنده پهن و صبور و پاسخگو و پیگیری است و خصوصا" در قبال جانبازان با نهایت صبوری و بردباری و ارادت برخورد می‌کند.
من که خود جانباز نخاعی هستم و بسیاری از جانبازان نخاعی و 70 درصد را می‌دانم که هر مشکلی در حوزه‌ی درمان پیدا می‌کنند، به ایشان مراجعه می کنند یا با دفترش تماس می گیرند و مستقیم با ایشان صحبت می کنند و فورا" هم جوابگو هستند.
حتی شاید برخی از همکارانشان هم ایراد بگیرند که مسئولی در این سطح چرا باید به هر تماسی پاسخ بدهد و همه‌ی جانبازانی که شماره‌اش را دارند و حتی اگر شده نصف شب و بی موقع تماس گرفته شده و او هم بلافاصله پیگیر باشد و در حد توان و امکان مشکل را حل کند!
شاید بشود ایرادهایی از این دست و حتی انتقادهای مدیریتی از دکتر عباسپور داشت ولی برخورد بد با جانباز محال است؛ چراکه او اعتقادی برای ایثارگران خدمت می کند. که ان شاالله خداوند خودش به ایشان اجر بدهد.

می توان ادعا کرد این نوع برخوردهای ارزشی و انقلابی و اعتقادی دکتر عباسپور است که در این وضعیت تحریم و کمبودها، توانسته این نواقص را تا حدود زیادی  طوری جبران کند که این مسایل خیلی به چشم نیاید.
لطفا منصفانه نظر دهید.

اینستاگرام
سلام. بنده جانباز 40 درصد اعصاب و روان و ناشنوا و ضایعات دیگری هم دارم.
حرف شما رو کاملا تایید میکنم. از زمانیکه ایشون فقط معاون درمان بودن تا الان که معاون کل بهداشت درمان. هستند. چندین بار مزاحمشون شدم. حتی یک بار کارمند هاشون کارم رو کش میدادن و انجام نمیدادن. خیلی عصبی و داغون بودم. تو راهرو دیدمشون یقه اش رو به قصد دعوا گرفتم. بنده خدا با متانت. ارومم کرد. و تمام کارهامو خودش بهمراهم امد انجام داد. از خدا برایشون سلامتی خواستارم
سایت فاش نیوز شده بلندگوی تبلیغاتی یه عده خاص!!
ممکن هست طبق روال سانسور کنید و نظر من را چاپ نکنید ،بیشتر از این هم از این سایت که منافع یه عده خاص را پیگیری می کند ،قابل انتظار نیست !!!؟؟؟
سلام و عرض ادب.ترا خدا بداد جانبازان زیر ۲۵ساتا برسید
اجرکم عندالله
خدمت عزیزان عرض کنم که بنده جانباز 70 درصدم و مدتها پیش هزینه دندانپزشکی داشتم که بنیاد محل سکونتم از پرداخت هزینه آن خوداری می کردند. به همین مدیران فاش نیوز گفتم و آنان با آقای دکتر عباسپور تماس گرفتند و ابراز داشتند هزینه های دندانپزشکی بنده به خاطر مصرف داروهای اعصاب و روان بوده و دکتر عباسپور با معاونت درمان بنیاد استان ما تماس و با اینکه اصلا" با ایشان هیچ آشنائی نداشتم دستور دادند این هزینه ها پرداخت شود که پرداخت شد.
همینجا مجددا" از مدیر سایت فاش نیوز و دکتر عباسپور تشکر می کنم..
من از خانواده ایثارگران هستم و با دکتر عباسپور از نزدیک برخورد داشته ام.
پیگیری ها و دلسوزی هایش را دیده ام
بسیار مرد خوب و دلسوز و خادمی هستند
سلام بنده جانبازاعصاب وروان ودارای بیماری کبد دیابت و همچنین دارای۲فرزند بیمار اعصاب وروان یکی مبتلابه اوتیسم وصعب العلاج و دیگری بیش فعال هستند هستم بنده حضوری جهت هزینه های درمان فرزندانم که الآن بالغ بر۱۵میلیون درسال هست پیش دکترعباسپور رفتم و نسبت به انعقاد قراردادناقص بیمه تکمیلی با بیمه دی اعتراض کردم و شرایط خودم رابه ایشان گفتم درضمن بنده مستاجر وبلاشغل وبلادرامدهستم البته از اول سال ماهیانه حدود۱۸۰۰هزارتومان معیشت به حسابم واریزمیکنند ایشان در جواب اعتراض بنده گفتند اگرقادربه نگهداری فرزندانتان بااین شرائط بیمه دی نیستید آنهارا به آسایشگاه ببرید آقابرادری که سنگ ایشون رابه سینه میزنید برابر قانون جامع خدمات ایثارگران کلیه هزینه های درمانی ایثارگران و افراد تحت تکفلشان بعهده بنیادشهیدوامورایثارگران است.ودرقانون فوق هیچ محدودیتی برای درمان ذکر نشده متاسفانه درقراردادمنعقده ایشان با بیمه دی همه نوع تضعیع حقوق خانواده بزرگ ایثارگران بوضوح قابل مشاهده است چرا اینهارانمیبینید بله شاید شمادرسال یک کاری دارید با بیمه دی تنابنده و امسال من هرماه این هزینه هارادارند که طبق این قراردادفقط۱۵تا۲۰درصدآن توسط بیمه دی قابل پرداخت است البته جای دارد از مسئولین بیمه دی الخصوص دکتررامندی جهت مساعدت به ایثارگران تقدیروتشکرکنم اما تا زمانی که قراردادطبق قانون جامع خدمات ایثارگران و قوانین تعیین دستمزد پزشکان و خدمات پزشکی اصلاح نشودهمه کسانی که هرماه چنین هزینه هائی دارند مشکل دارند اگر هرکسی به خانواده بزرگ ایثارگران خدمت میکند خداوند تائید کند واگر هرکسی سهوا ظلم میکند هدایت تلگرام را ظلم میکند اصلا واگراصلاح شدنی نیست انشالله خداوند‌بسرعزیزانشان بیاورد.آمین یارب العالمین
سلام من جانباز قطع عضو 35 درصد هستم بنیاد به من کمک معیشت دو میلیون دویست میدهد 3 بار رفتم کمیسیون پزشکی برای حالت اشتغال اما دکتر من را تعید از کار افتادگی کلی نمیزند و در کمیسیون رد میشوم سال 65 مجروح شدم هزینه ندارم از روستا بروم شهر دکتر مدارک از کار افتادگی داشته باشم لطفا خواهشا مشکل من را حل کنید خراسان رضوی
متشکر والسلام
درب اتاق دکتر عباسپور بر روی جانبازان باز است... خدا می داند خیلی متواضعانه و در حد وسع پیگیر امور درمان ایثارگران است.... از مسئول دفترش غیض و عبوسی دیده ایم انا از ایشان هرگز.... ولله اعلم
جانباز۷۰%
یکی از بهترین مدیران بنیاد شهید دکتر عباسپور هستند که جوابگوی همه خانواده شهدا هستند ارزشی تریت انسانی که تا بحال دیدم . خداوند حافظ ایشون باشه .
دکترعباسپور از ان دست مسئولانی است که بخاطر مردمان مریض زندگی بی دردسر را رها کرده .او هم میتوانست مثل خاوریهاو...پول بخورد وفرار کند.معلوم نیست این مرد زندگی را چه جوری میبیند .شاید قدرت شهرت ثروت مشکلش را حل نمیکند.جنم انسانیت برازنده اوست .
بدا بحال جامعه ایثار که دکترعباسپور را از بدنه مدیریتی ازدست داد...

ایشان صبور، متواضع، اخلاق مدار، با حوصله، متین، با شخصیت، خوش برخورد و توانمند بود.... حیف شد....
جانباز۷٠٪. شیراز
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi