شناسه خبر : 77103
سه شنبه 28 مرداد 1399 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضرورت توجه به مسئله سلامتی ایثارگران سالمند

مهندس سعید اوحدی روز دوشنبه ۲۷ مردادماه در شانزدهمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت توجه به مسئله سالمندی ایثارگران، گفت: افزایش سن ایثارگران به‌خصوص والدین معظم شهدا که دارای سن بالایی هستند لزوم توجه به مسئله سلامتی آنان را افزایش می‌دهد. معاونت بهداشت و درمان بنیاد باید در این زمینه راهکارهای اجرایی و مناسبی را به کار گیرد. همچنین باید از ظرفیت‌های مراکز اقامتی بنیاد برای استفاده این عزیزان استفاده شود.
معاون رییس جمهور در خصوص سهام ایثارگران در بانک دی گفت: ۲۵ درصد از سهام بانک دی متعلق به ۵۸۶ هزار نفر از ایثارگران است و ایثارگران می‌توانند با مراجعه به سایت این بانک وضعیت سهام خود را مشاهده کنند.
وی با تأکید بر ضرورت ارتباط مستمر بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و به جهت حفظ نکات و مسائل بهداشتی، محدودیت‌هایی در زمینه دیدارهای رو در رو وجود دارد. این ارتباط باید از راه‌های دیگری مانند تماس‌های تلفنی حفظ شود و البته دیدارهای حضوری نیز با رعایت نکات ایمنی باید برقرار باشند.
رییس  بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های تمام دستگاه‌ها برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود، ادامه داد: ترویج این فرهنگ تنها وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست و باید از مشارکت تمام دستگاه‌ها در این مسیر استفاده شود.
گفتنی است در این جلسه «یعقوب سلیمانی» به‌عنوان معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و «حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد» به‌عنوان سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت معرفی شدند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi