شناسه خبر : 77119
سه شنبه 28 مرداد 1399 , 12:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

من جانباز فرزندشهید هم خودرو می گیرم؟!

جانباز و فرزند شهید - اینجانب جانباز و فرزند شهید از استان آذربایجان غربی شهرستان نقده. جناب آقای پاکدل رئیس محترم!

تعاون بنیاد شهید و بقیه ی مسئولین محترم!

  اینجانب از سال 64 هم جانباز هم فرزند شهید هستم. بین تاریخ مجروحیت بنده با تاریخ شهادت پدر بزرگوارم که یکی از فرماندهان دوران زمان جنگ در سپاه بودند. فقط ده روز فاصله هست. بنده در عملیات والفجر هشت 8 پدربزرگوارم در منطقه خودمان توسط ضدانقلاب ها به شهادت رسیده بودند.

 بنده در مراسم عزیزترین کسم نبودم بلکه در عملیات بودم و فقط تنها 3 روز مونده بود به روز چهلم عزیزترین کسم، از بیمارستان دکتر بدیهی شیراز مرخص شدم و موقعی رسیدم که دیگه از عزیزترین کسم خبری نشد. بنده و اهل خانواده به درگاه خداوند متعال شکرگذاریم و بس.
اما از زمانی که پدرم به شهادت رسیده است و خود بنده هم جانبازهستم، از تحویل گرفتن خودرو از بنیادشهید اطلاع نداشتیم و بعد از سال ها باخبرشدیم که برای بنیاد شهید شهرستان و استان مراجعه کردیم دیگه ازطرف هردو بنیادشهید گفتن که از وقت قانونی شما گذشته است و باید در موقع شهادت پدرتان تا یک سال اقدام برای خودرو می کردین.

به هرحال تا به امروز و همین ساعت بنده که فرزند ارشد هستم، ازطرف بنیایدشهید هیچ خودرویی تحویل نگرفتیم و بعد از سال ها یعنی دو یا سه سال قبل، از مسئولین باید سوال کردم درمورد خودرو گفتن که در اون زمان هر مسئولی چنین حرفی گفته، از خودش گفته و صحت ندارد. شما الان هم می توانید از بنیاد خودرو تحویل بگیرید، گرچه بنده همین الان هم زمینگیر هستم و حقوق بگیر بنیاد و از ماده 38 هم استفاده می کنم.

سوال این است آیا بنده می توانم از بنیادشهید درخواست خودرو کنم یا نه؟ اگه جواب داده شود بسیار سپاسگذارم از لطف شما. منتظر جواب هستم.

قبلا از زحمات شما بزرگواران تقدیر و تشکر می کنم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi