شناسه خبر : 77137
چهارشنبه 29 مرداد 1399 , 10:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکلی در تولید تسلیحات راهبردی نداریم

 

پیشنهاد وزیر دفاع به نمایندگان مجلسامیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پس از بازدید نمایندگان مجلس از نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی در نشست با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که با حضور مدیران عامل سازمان‌های تابعه وزارت دفاع در سازمان صنایع دفاع برگزار شد، اظهار داشت: وزارت دفاع در تعامل و هماهنگی با مجلس شورای اسلامی به‌خصوص کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس توانسته است راهبرد‌های وزارت دفاع در راستای تقویت امنیت ملی و حفظ قدرت بازدارندگی را به خوبی پیش ببرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود وزارت دفاع در تأمین نیازمندی‌های دفاعی کشور گفت: وزارت دفاع آماده است تا با هماهنگی مجلس شورای اسلامی از سرریز دانش دفاعی خود در سالی که به نام «جهش تولید» نام‌گذاری شده است به بخش اقتصادی و غیر نظامی کشور کمک کند.

وزیر دفاع با بیان اینکه مجلس و به‌ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مسئول و سیاست‌گذار امنیت ملی است، اضافه کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پشتوانه تأمین امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی است و حمایت‌های مجلس نقش مستقیمی در حفظ و ارتقای این اقتدار دارد.

امیر حاتمی با بیان اینکه به جهت وجود زیرساخت‌های مختلف مشکلی در تولید تسلیحات راهبردی و محصول نداریم، تصریح کرد: چنانچه مجلس ردیف بودجه مستقلی برای تحقیقات دفاعی پیش‌بینی کند، قطعاً دست جمهوری اسلامی را در دستیابی به فناوری‌های نوظهور و متعاقباً مقابله و پاسخ به تهدیدات بازتر خواهد گذاشت.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi