شناسه خبر : 77165
پنجشنبه 30 مرداد 1399 , 15:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین سالگرد پرواز سردار «حاج حسن سماواتی»

اولین سالگرد شهادت سردار جانباز دلاور، حاج «حسن سماواتی»، جانباز دو پا قطع برگزار می شود.

فاش نیوز - اولین سالگرد شهادت سردار جانباز دلاور، حاج «حسن سماواتی»، جانباز دو پا قطع برگزار می شود.

جانباز «حسن سماواتی» یک سال پیش، در اولین روز شهریور ماه 1398، هنگامی که با خانواده در مسیر همدان به تهران می‌آمد، در یک حادثه رانندگی به یاران شهیدش پیوست.

هم اکنون که در آستانه آغاز ماه عزای حسینی، یک سال از پرواز شهید بزرگ حسن سماواتی می گذرد، به یاد و در گرامیداشت این شهید بزرگوار، امروز مراسمی بر سر مزار وی برگزار می گردد.

این مراسم امروز 5 شنبه 30 مرداد، در قطعه 24 بهشت زهرا از ساعت 17 - 19 برگزار با مداحی حاج فرید عطالو برگزار خواهد شد.

گفتنی است سردار پاسدار، حاج حسن سماواتی سال 1359 در جبهه خرمشهر مجروح شده و از ناحیه دو پا چنان آسیب دید که این مجروحیت منجر به قطع دو پایش از انتهای ران گردید.

 او پس از مجروحیت به جرگه جانبازان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پیوست و با همین وضعیت نیز در عرصه‌های مختلف دلاورانه و با روحیه ای مثال زدنی حضور افتخار آمیز داشت به طوری که تحصیلاتش را ادامه داد و موفق به کسب کارشناسی ارشد در رشته صنایع شد و از مدیران ارشد شرکت خودرو سازی سایپا بود. او همچنین از قهرمانان ورزشی در عرصه های بین المللی بود که به کسب مدال هایی نیز موفق گردید.

اینستاگرام
یادش بخیر خدا رحمتش کنه
خداوند ایشان و دیگر جانبازانی که در این سال ها شهید شدن و یا در اثر حادثه ما را در این جهان فانی تنها گذاشتند غریق رحمت کند و ما را نیز شامل دعاهای ایشان از عالم ملکوت کند ان شا اله
خدای سبحان روح حاج حسن سماواتی راقرین رحمت وباشهدای دشت کربلا محشور گرداند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi