شناسه خبر : 77167
جمعه 31 مرداد 1399 , 13:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بجای نیرنگ، پشت سر سید بایستید!

ابراهیم بیات - بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان، شهدا با لبیک یا خمینی جان خود را به دست گرفته و با شجاعت و تمام اخلاص در راه حق علیه باطل به پیکار با دشمنان دین و اسلام و حتی بیرحمان استبداد که فقط به فکر براندازی نظام نوپا و خاکستر کردن خاک دلیرمردان که بر ادعای گذشته ها که ایران باید مورد استعمار غرب باشد ولی شهدا خون دادند و یک وجب ندادند.

 سردار دلها ذوالفقار سید علی که دولت و سیاست زده گان همانند یک دشمن غربی و عربی با او بودند یادمان نمی رود استعفای از روی غرض و مرض سیاسی غربی وزیر خارجه غربی که فقط تلاششان این بود که حضور و دیدار بشار اسد در ایران و دیدار با حضرت آقا را بی رنگ کند که کرد و دشمنان مانور دادند استعفای ظریف، آری چه خیانت هایی که نشده، رفتند مذاکره ۸ سال تلف کردند و در نهایت هر ضربه ای که می خواستند بر ایران وارد کردند.

امروز هم لبنان مدیون سید مقاومت است تنها کسی است که در جهان پشت ایران ایستاده و فریاد عدالت و شجاعت می زند و همین آقا خود را سرباز حضرت آقا میداند ولی خاک بر سر دولت و رسانه های مان که بجای کمک به سید مقاومت چه ها که نکردند و این هم با شعار دولت تبلیغ امید متاسفانه وضع مردم و تورم بینهایت، باز هم همین مردم را با دروغ و نیرنگی دیگر در انتخابات پیش رو نقشه می کشند شاید چند ماه منتهی به انتخابات سهام، بورس، غیره و غیره باز همین آش باشد و همین کاسه.

ملت بزرگوار به همه آشکار شده بود که دولت روحانی برای چه آمده ولی برای سخنان و رهنمودها و نصایح رهبری گوش شنوا کم شد. از قدیم گفتند هر چه بکاری همان را درو می کنی.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi