شناسه خبر : 77192
شنبه 01 شهريور 1399 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیشنهادهای مرا بشنوید

جانباز شیمیایی 20درصد- تجربه نشان داده است که تمام این فراکسیون ها و جلسات آن بعد از سه دهه از پایان دفاع مقدس و 11 دوره مجلس و انتخاب این همه رئیس جمهور و رئیس مجلس و ریس بنیاد شهید همه الکی و نمایشی است. ما که چشممان آب نمی خوره ولی اگه بعدا" می خواستین، بگین که مثلاً این مجلس با 10 دوره دیگه فرق داره و یا فرق می کرد کارهای زیر رو انجام بدین:

- اولش بگم که نخستین کار اولویت دارتون بعد از پایان سه دهه از پایان دفاع مقدس و رفع تبعیض ها برای جانبازان عزیز زیر 25 اگه می خواد ماندگار و یادگاری خوب از شما باشه اینه که همه جانبازان گرامی و از جمله شیمیایی و اعصاب و روان را لطفا از زیر 25 به بالای 25 درصد برسانید تا همه مشکلات کلی خودمون و خانواده هامون در بحث تسهیلات در تمامی زمینه ها حل بشه. بدونید این درست نیست که فرزند عزیز جانباز بالای 25% بتونه رایگان تو تمام دوره های دانشگاه تحصیل کنه، ولی یه جانباز شیمیایی عزیز 20 درصد یا زیر 25% نتونه. اگه فرزند اون حقش می تونه باشه حق ماها هم می تونه باشه.....واقعا" خجالت داره.

- دوما بدونید که روی سر ما تو عملیات و پاتکها نقل و شیرینی، نبات و شکلات و...نریختن، بلکه گلوله توپ، تانک، خمپاره، کاتیوشا و همینطور بمباران هوایی و شیمیایی و...بوده،  پس ما مشکل داریم اونهم شدید...
- لطفا برای زیر 25 درصدها شهریه را رایگان کنید.
- لطفا طرح ترافیک را برای جانبازان زیر25% هم اقدام نمایید. ما شهرستانی ها برای درمان خیلی تهران می رویم و جریمه می شیم. شما حساب کنین مثلا سازمان بهزیستی پلاک ویژه به خودرو معلولین میده ولی بنیاد بعد از 30 سال هنوز نتونست به جانبازان زیر25 ها بده. تصویب این طرح دیگه بحث پول و اعتبار مطرح نیست که بهانه بیارین.
- لطفا ماده 51 قانون جامع ایثارگران را برای جانبازان زیر 25 اجرا کنید. (در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اصل ماده ی 51 فوق العاده ایثارگری مقرر می دارد کلیه دستگاه های مشمول این قانون موظفند به شهدا و جانبازان25 درصد و بالاتر و آزادگان شاغل مبلغی معادل 25درصد حداقل حقوق کارکنان را که هر سال توسط دولت تعیین می شود به عنوان فوق العاده ایثارگری به طور ماهانه پرداخت نماید.) در صورتی که فقط به بالای 25 درصدها 30 سال است تعلق می گیره.

- لطفا تقلیل ساعات کاری برای جانبازان زیر 25% رو انجام بدین.
- لطفا قانونی تصویب کنین که درصد جانبازان خودش خود بخود بره بالا و افزایش پیدا کنه.
-لطفا قانونی رو تصویب کنین که نمایندگان و کاندیداهای ریاست جمهوری حتما در تبلیغاتشون بحث حمایت از ایثارگران و جانبازان رو بیارن و طرح هاشونو اعلام کنن. چیزی که سه دهه بعد از پایان دفاع مقدس هنوز ندیدیم!
و صدها قانون دیگه...
فاش نیوز عزیز لطفا پیشنهادات جانبازان عزیز را مکتوب به نمایندگان اعلام و جوابش را در سایت منعکس نمایید.
با تشکر

اینستاگرام
درود بر شرف و بیان شما.رف دل ما راهم زدی .فاش نیوز مجلس اماده یک یا علی بگو و دنبال کن
واقعاً حرف حقوق وحقيقت را صاف وشفاف فرمودند اينا بندها حق همه ايثارگران است كه بايد اجرا شوند ولى دست پنهانى است كه نمى گذارند اجرا شود/.
با سلام و احترام
خدمت مدیریت محترم سایت فاش نیوز
در اجرای تبصره (1) ماده (39) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مصوب 1391، گفته شده است حقوق و مزایای اسرا، آزادگان و جانبازان از کارافتاده کلی دستگاه‌ها اعم از کشوری و لشگری بر اساس قوانین و مقررات استخدامی نیروهای مسلح محاسبه و توسط دستگاه‌ مربوط پرداخت می‌گردد.
متاسفانه تا اکنون به هیچ عنوان هیچ گامی در اجرای ماده ۳۹ برای جانبازان حالت اشتغال اعم از دولتی و.. بر نداشته شده فلذا اکثر جانبازان حالت اشتغال طبق ماده ۳۹ بازنشسته گردیده اند با توجه به مراجعات مکرر و پی درپی به بنیاد و اداره مربوطه هیچ سرانجامی حاصل نگردیده است از مسئولین محترم سایت مجدانه خواستار پیگیری در انجام به ثمر رسیدن ماده ۳۹ برای جانبازان حالت اشتغال و بازنشستگان حالت اشتغال طبق ماده ۳۹ میباشیم
سلام لطفا بگین حداقل حقوق را هم اجرایی کنند واینقدر لفتش ندهند چون دیگر عمری از ما نمانده وداریم نابود میشویم چرا این بنیاد به فکر ما نیست آخه مگه با یک میلیون مستمری میشه زندگی کرد چرا حداقل حقوق را برایمان از بنیاد برقرار نمیکنند؟؟؟
سلام بر نمایندگان مجلس و دولت و بنیاد شهیدی که باید از روی جانبازان زیر25 خجالت بکشند
کنکور دکترا قبول شدیم و بخاطر شهریه دانشگاه آزاد نتونستیم بریم. چون پولشو نداریم و این یعنی خجالت کشیدن پیش زن و بچه و خانواده
کارشناسی و ارشد رو از جیبمون دادیم. ولی از عهده دکترا دیگه نمیتونیم بربیاییم
خوب خدارو شکر فرزندان جانباز بالای 25 میتونن رایگان بخونن. میگیم حقشونه
بله که حقشونه. ولی ما چی؟ حقمون نیست؟ بعد از 30 سال؟ و این خیلی خنده داره که اون عزیزان رایگان بتونن تو همه مقاطع تحصیلی رایگان تو دانشگاه تحصیل کنن و ما که جانبازیم نتونیم. واقعا درد داره
خجالت براین نمایندگان
خجالت بر دولت
خجالت بر ریس بنیاد شهید که الان ببینه و مثلا بهش بگی میگه تازه اومدم و طرح هایی تو دستم دارم برا رفع این معضل. و این ادامه حرفهایی است که 30 سال هستش ما داریم میگیم و میبینیم و دریغ از حل یکی از هزاران مشکل جانبازان عزیز زیر 25
دستت درد نکنه برادر عزیز از مطالب خوبت که حرف دل همه ما را زدی. همچنین بگو که 30 سال هستش داریم حرفهای الکی بی عمل می شنویم.
طوری شده که فرزندم این فکر رفته تو سرش و میگه شما سنت رفته بالا زودتر بری که درصدت بشه 25 و ما حداقل بتونیم بعد از شما از تسهیلات استفاده کنیم که درست میگه.
راست میگه. حداقل قانونی تصویب کنین که مثلا اگه فرزند جانباز زیر 25 نتونه رایگان تحصیل کنه که این هم اصلا خوب نیست و تبعیض بزرگیه لااقلش خود جانباز زیر25 بتونه رایگان بخونه که این باز خیلی تبعیض بزرگتریه. چونکه حقشونه.
سلام علیکم ورحمت الله
بنده سالیان ساله دوست دارم با جانباز ازدواج کنم
لطفا راهنمای ام بکنید
باتشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi