شناسه خبر : 77196
شنبه 01 شهريور 1399 , 10:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ممانعت دشمن از واردات داروی جانبازان شیمیایی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز اگر برای ۲۰ هزار شهید عرصه خدمت مراسم‌ نکوداشت برگزار می‌کنیم، برای تشخیص مسیر درست انتخاب است.

 

نکوداشت ۲۰ هزار شهید عرصه خدمت برای تشخیص مسیر درست است/ دشمنان جلوی واردات داروهای جانبازان شیمیایی را گرفتندسعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و  امور ایثارگران صبح امروز (شنبه) در سومین‌ کنگره بزرگداشت وزرا و شهدای کارمند که در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: جامعه‌ای که بصیرت نداشته باشد مسیری که طی می‌کند نتیجه‌اش سقوط است؛ لذا برای جلوگیری از سقوط انسان‌ها خداوند نشانه‌هایی را برای تشخیص راه درست و رسیدن به کمال توسط معصومین معرفی کرده است.

وی افزود: بر این اساس در شرایط فعلی اگر می‌خواهیم به کمال مقصود برسیم باید به اباعبدالله الحسین (ع) تأسی کنیم، البته تقابل جریان ارزشی و جریان بی‌بصیرت همواره وجود داشته و دارد که اوج آن را می‌توان در صحرای کربلا و واقعه عاشورا ملاحظه کرد؛ به عنوان مثال سرگذشت «ظهیر بن قین و طلما» در واقعه عاشورا از جمله نمونه‌های این دو جریان است، زیرا اولی علی‌رغم اینکه نمی‌خواهد در کنار امام حسین (ع) در کربلا حاضر شود در نهایت به جمع لشکریان حضرت می‌پیوندد و به شهادت هم‌ می‌رسد ولی طلما علی‌رغم درخواست امام حسین (ع) از وی برای همراهی ایشان، از همراهی حضرت به بهانه رسیدگی به امور خانواده خود، سر باز می‌زند.

اوحدی با تاکید بر اینکه امروز هم چنین‌ تقابلی وجود دارد، ادامه داد: شهدا عندربهم یرزقون هستند؛ لذا برگزاری یادواره شهدا در جامعه‌ای که در مقابل بزرگترین ظلم به بشریت ایستاده، برای نشان دادن راه صحیح و الگو قرار دادن رفتار و عملکرد آنها است؛ امروز اگر برای ۲۰ هزار شهید عرصه خدمت مراسم‌ نکوداشت برگزار می‌کنیم، برای تشخیص مسیر درست است.

وی اضافه کرد: در هیچ برهه‌ای از تاریخ بشر این مقدار فشار و جنایت علیه ملتی که مقابل ظلم ایستاده وجود ندارد به نحوی که داروی جانبازان شیمیایی را هم از ما دریغ کردند و حتی از فروش واکسن آنفلونزا هم به ما جلوگیری می ‌کنند این در حالی است که دشمنان در طول ۴۱ سال تقابل با ایران همواره شکست خورده‌اند که آخرین نمونه آن هفته گذشته روی داد.

اوحدی تصریح کرد: دیروز که روز صنعت دفاعی بود کشورمان موشک‌های بالستیک را رونمایی می‌کند آن هم کشوری که در دفاع مقدس محدودیت‌های بسیاری در تامین اقلام‌ مورد نیاز جبهه‌ها داشت، ولی اکنون می‌بینیم که موشک‌های بالستیک و کروز نقطه‌زن را تولید می‌کند علاوه بر این در عرصه سلامت نیز ما به موفقیت‌های بسیاری دست یافته‌ایم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi