شناسه خبر : 77199
شنبه 01 شهريور 1399 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازانی که هنوز در عرصه ای خطیر ایثار می کنند

انجمن جانبازان نخاعی در پیامی با گرامی‌داشت روز پزشک و تبریک به قاطبه‌ی پزشکان، به‌ویژه جانبازانی که علی‌رغم مشکلات جسمانی، با اراده‌ای مثال زدنی،...

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی در پیامی با گرامیداشت روز پزشک و تبریک به قاطبه‌ی پزشکان، به‌ویژه از جانبازان نخاعی که علی‌رغم مشکلات جسمانی، با اراده‌ای مثال زدنی، در این مسیر خدمت می‌کنند، تقدیر کرد.

در ایران روز اول شهریور ماه که هم‌زمان با زادروز تولد شیخ‌الرئیس، ابوعلی سینا است، برای روز پزشک در نظر گرفته شده است. ابوعلی سینا از مشهورترین و تاثیرگذارترینِ فیلسوفان و دانشمندان ایران است که آثارش در زمینه‌ی فلسفه و پزشکی اهمیت بسیار دارد.

 انجمن جانبازان نخاعی در پیامی با گرامیداشت این روز و تبریک به قاطبه‌ی پزشکان، به‌ویژه جانبازان نخاعی‌ای که علی‌رغم مشکلات جسمانی، با اراده‌ای مثال‌زدنی در این مسیر، موفقیت‌هایی کسب کرده‌اند، سلامتی پزشکان و کادر درمانی کشور که در برهه‌ی سخت کرونایی اخیر زحمات قابل تقدیری می کشند به درگاه پروردگار متعال مسئلت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، متن پیام این انجمن به شرح ذیل است:

 در سال‌های احیر این روز گرامی داشته می‌شود و روز پزشک به پزشکان این مرز و بوم تبریک گفته می‌شود. پزشکان همواره در کوران حوادث انقلاب و ایران، به‌ویژه دفاع مقدس، نقش داشته و در درمان مجروحان و مصدومان در جنگ تحمیلی به‌خوبی از تجربه و تبحّر خویش استفاده کرده‌اند، و حتی در بیمارستان‌های فارغ از ملیت و دشمنی نیروهای بعثی، مجروحان دشمن را به بهترین شکل ممکن مورد معاینه، جراحی و درمان قرار داده و بسیاری از آنان را به زندگی بازگردانده‌اند.

 برخی از مجروحان سال‌های دفاع مقدس که بعضاً دچار مجروحیت‌های شدیدی بودند و توسط پزشکان متعهد همین سرزمین درمان شدند، اینک پزشکانی هستند که برخی نیز به درجات بالای علمی دست یافته‌اند و ضمن طبابت، در پیشبرد فرهنگ ایثار و شهادت و بالا بردن سطح علمی و پزشکی کشور نقش بی‌بدیلی دارند.

 در این بین جانبازان نخاعی که موفق به طی کردن این مسیر دشوار و کسب مدرک پزشکی و گاه فوق تخصص در رشته‌های پزشکی شده‌اند کم نیستند. جانبازانی که هم با مرارت و سختی خو گرفته‌اند و هم اراده‌ی خود را به دیگران اثبات کرده‌اند.

 انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان با گرامیداشت این روز و تبریک به قاطبه‌ی پزشکان، به‌ویژه جانبازان نخاعی پزشکی که علی‌رغم مشکلات حاد جسمانی، با اراده‌ای مثال‌زدنی در این مسیر، موفقیت‌هایی کسب کرده‌اند، برای سلامتی پزشکان و کادر درمانی کشور که در برهه‌ی سخت کرونایی اخیر زحمات قابل تقدیری انجام می‌دهند به درگاه پروردگار متعال دست به دعا بر می‌دارد و آرزو می‌کند که نتیجه‌ی تلاش این عزیزان هر چه سریع‌تر به از بین رفتن این ویروس منحوس منجر شود.

 طی ماه‌های سخت گذشته که کشور عزیزمان ایران و حتی همه‌ی دنیا با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، باز هم ایثار پزشکان و کادر درمانی است که ورد زبان‌هاست. زحمات این قشر از جامعه نه قابل بیان است و نه می‌توان به جبران آن پرداخت. لذا به پاس قدرشناسی از این سفیدپوشان، با افتخار و به‌عنوان معرفی حداقلی، اسامی جانبازان نخاعی که پزشک هستند و در کار درمان بیماران همچنان ایثار می‌کنند، برای اطلاع هم‌وطنان ارائه می‌گردد.

۱- خانم  طاهریان(تهران)
۲- حمید حمیدزاده(تهران)
۳- بهنام حاجی‌هاشمی(تهران)
۴- علی مردانی(تهران)
۵- احمدیان (مشهد)
۶- پورحسن(مشهد)
۷- رضوی(مشهد)
۸- میرشکار(مشهد)
۹- فرحزادی(تهران)
۱۰- عادل کریمی(تهران)
۱۱- کریمی (شیراز)
۱۲- عنایت‌الله آطاهریان(تهران)
۱۳- سجاد قنبری(تهران)
۱۴- آرمیده(تهران)
۱۵- محمود کیانی(تهران)
۱۶- حمید نظری(تبریز)
۱۷- مرتضی رضیعی(تهران)
۱۸- نودهی
۱۹- نورایی(مشهد)
۲۰- هادی یاراحمدی(شیراز)
۲۱- بزرگی (بابل)
۲۲- شکور اکبرنژاد(تبریز)
۲۳- ایوب نصیراوغلی(تبریز)

24- جاودان
 

اینستاگرام
با عرض سلام و ممنون از اطلاع رسانی فاش نیوز. ضمن قدردانی از تلاش تمامی پزشکان عرصه سلامت،پشتکار و تلاش برادران و خواهر عزیزمان برای کسب مدارج عالی پزشکی و خدمت در این عرصه موجب بالندگی جامعه هدف و همچنین کشورمان هست.
موفقیت روزافزون تان را آرزومندم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi