شناسه خبر : 77208
پنجشنبه 06 شهريور 1399 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هویت ما مذهب و ملیت!

فاش نیوز - برعکس سران آمریکا که تحریم را تنها راه چاره خود می‌دانند و همه مؤلفه‌های قدرت خود را به حوزه جنگ اقتصادی کشانده اند اما ما ایرانیان معتقدیم با داشتن دومین ارتش سایبری جهان و قدرت موشکی و دفاعی و از همه مهم‌تر با داشتن تفکری انقلابی و روحیه جهادی که اکثریت حوزه‌های ما را فرا گرفته و مقاومت مقدس مردم ایران به عنوان نمادِ پیروزی حق بر باطل در دوران معاصر جلوه گر شده و روز به روز بر جهانی تر شدن و عظمتش افزوده می‌شود، ما مردم ایران در مکتب خانه مولای خود حضرت علی (علیه السلام) آموخته ایم همواره رویکرد ظلم ستیزی خود را ادامه دهیم و در سایه قدرتِ مقام معظم رهبری که اولویت های هر مرحله از نبرد را به خوبی می شناسد، باعث شده دشمنی‌های خائنانه و ناجوانمردانه آمریکای تفرقه را در میان مردم ایران از بین ببرد و ترس را در دل دشمنان ایران بیاندازد، مردم ایران در مسیر تحولی بزرگ برای تکامل انقلاب خود قرار گرفته اند.

 تجربه چهل ساله دشمنی آمریکا به مردم ایران یاد داده است که سازمان ملل و شورای امنیت به مدیریت و گردانندگی آمریکا یک باغ وحش بزرگ است که قانون بقا در آن حاکم است، در آنجا دموکراسی و رای دادن یک تربیت سیاسی اجتماعی است. تربیتی که به مردم یاد می‌دهند تا انتخاب کنند و با رای خود سیاست را به دست سیاست مداران بدهند و دیگر در آن دخالت نکنند.

 ولی ما ایرانیان هویتمان به دو چیز است: مذهب و ملیت. لذا معتقدیم دموکراسی در ایران از نظر بزرگان اهل معرفت و کیاست و سیاست که ملاک خوبی و بدی مردم ما را در جامعه می سازد باورهای ملی و مذهبی ماست که از کیان اعتقادات و مذهب ما ایرانیان محافظت می کند و سال‌های سال با آن اعتقادات و باورها زندگی کرده ایم.

داریوش احمد رضا بهمنیار

در آمریکا و کشورهای غربی دموکراسی و رای دادن یک تربیت سیاسی اجتماعی است تربیتی که به مردم یاد می دهند تا انتخاب کنند و با رای خود سیاست را به دست سیاست مداران بدهند و دیگر در آن دخالت نکنند

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi