شناسه خبر : 77217
یکشنبه 02 شهريور 1399 , 10:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سیدحسن نصرالله: برای جانفشانی آماده‌ایم

سید حسن نصرالله : وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم

دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: دفاع از کشور را وظیفه خود می‌دانیم و برای جانفشانی آماده‌ایم.

به نقل از شبکه المنار، سید حسن نصرالله اظهار داشت: ما دفاع از کشور و ملت خود را هنگامی که مورد تعدی قرار گیرند، وظیفه خود می‌دانیم.

نصرالله که به‌مناسبت سومین شب عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: ایالات متحده آمریکا با قدرت و سلاح و ارتش و سازمان اطلاعات خود در بسیاری از مناطق جهان دخالت می‌کند، آیا از آمریکا خواسته شده است در امور کشورها دخالت کند؟

وی با انتقاد از سکوت در برابر اقدامات تجاوزکارانه آمریکا افزود: آمریکا می‌تواند جنگ به‌راه اندازد و استخوان کودکان در یمن را خُرد کند و آن وقت تو نمی‌توانی کلمه‌ای را بر زبان بیاوری که تجاوزگری را محکوم کند، از حزب‌الله می‌خواهند در منطقه دخالت نکند، در حالی که این همه کشور با پول و سازمان اطلاعاتی خود در لبنان دخالت می‌کنند.

نصرالله خطاب به آمریکایی‌ها گفت: چه‌کسی به شما حق داده است در امور کشورها دخالت کنید و جنگ به‌راه اندازید و آنگاه به ما و دیگران اجازه کمک به این کشورهایی را که شما به آنها تجاوز می‌کنید، نمی‌دهید؟

وی ابراز کرد: هنگامی که خواستار کمک از جمهوری اسلامی ایران می‌شویم، باید در چارچوب امکانات خود آن را درخواست کنیم و این‌گونه از هر گروهی درخواست کنیم.

نصرالله گفت: هنگامی که شما از ملت فلسطین حمایت می‌کنید یا به سوریه می‌روید تا با گروههای تروریستی مسلح بجنگید، آیا این در راستای منافع عالی ملی قرار دارد یا خیر؟ ما همچنان برای جانفشانی و فداکاری آماده‌ایم.

دبیرکل حزب‌الله همچنین درگذشت آیت‌الله تسخیری مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi