شناسه خبر : 77222
یکشنبه 02 شهريور 1399 , 10:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر سردار یزدی از پزشکان بیمارستان سینا

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ پیش از ظهر امروز (شنبه) به مناسبت روز پزشک در بیمارستان سینای تهران حضور یافت و از نردیک با خدمات و اقدامات این بیمارستان آشنا شد.

وی ضمن دیدار با پزشکان، پرستاران و کادر درمان این بیمارستان از چندتن از پزشکان به پاس زحمات آنان تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر سردار یزدی از پزشکان بیمارستان ابن سینا+ تصاویر

سردار یزدی با اشاره به نقش پزشکان در سلامت جامعه اظهار داشت: یکی از ارکان هر جامعه نظام سلامت آن است. امروز می‌بینیم کادر درمان کشور ما چگونه در خط مقدم دفاع از مردم ازخودگذشتگی می‌کنند.

تقدیر سردار یزدی از پزشکان بیمارستان ابن سینا+ تصاویر

وی افزود: روز پزشک را به همه خواهران و برادرانم در کادر پزشکی و بهداشت و درمان تبریک عرض کرده و برای آنان آرزوی خیر می‌کنم. حتما حضور عالمانه، مجاهدانه و پر تلاش این عزیزان می‌تواند برای کشور سلامتی به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ بیان کرد: امروز می‌بینیم چگونه در دنیا کاری که در ایران توسط کادر درمان صورت می‌گیرد زبانزد است و ما را در بین کشور‌های دنیا با افتخار جدیدی رو به رو کرده است.

دکتر محمد طالب پور رئیس بیمارستان سینا با اشاره به خدمات کادر درمان این بیمارستان در ایام کرونا گفت: تیمی که در بیمارستان سینا فعالیت می‌کند ۱۶ هزار بیمار کرونایی را ویزیت کرده که تنها دو درصد از آنان فوت شده‌اند که اکثر این بیماران بدحال نیز از بیمارستان‌های دیگر به اینجا ارجاع داده شدند از این رو ما عملکرد خوبی داشتیم.

تقدیر سردار یزدی از پزشکان بیمارستان ابن سینا+ تصاویر

وی بیان کرد: بیمارستان سینا قدیمی‌ترین بیمارستان کشور با بهترین اساتید است که ادعا داریم این اساتید با ایثارگری در حال کار هستند.

تقدیر سردار یزدی از پزشکان بیمارستان ابن سینا+ تصاویر

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi