شناسه خبر : 77227
دوشنبه 03 شهريور 1399 , 16:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عضو هیأت رئیسه‌ی مجلس:

دود بی‌توجهی در واگذاری خودرو، به چشم جانبازان می‌رود

عضو هیأت رییسه مجلس از بی توجهی و عدم تحرک دولت در اجرای قانون واگذاری خودرو به جانبازان انتقاد کرد.

فاش نیوز -  عضو هیئت رییسه‌ی مجلس از بی توجهی و عدم تحرک دولت در اجرای قانون واگذاری خودرو به جانبازان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار فاش، علیرضا سلیمی، نماینده‌ی مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قانون واگذاری خودرو به جانبازان بالای 50 درصد در دهه‌ی گذشته و تأخیر در اجرای آن اظهار داشت: علیرغم وجود قانون واگذاری خودرو به جانبازان، متاسفانه ایثارگران در پیچ و خم‌های نظام پیچیده‌ی اداری گیر کرده‌اند.

وی افزود: دولت همکاری لازم را در مورد واگذاری خودرو به جانبازان بالای 50 درصد ندارد و خودروسازها و بنیاد شهید و امور ایثارگران هم به توافق نمی‌رسند و متاسفانه دود آن به چشم جانبازی که توان حرکت ندارد می‌رود.

نماینده ایثارگر مردم محلات و دلیجان با تبین شرایط جسمی جانبازان در شرایط کنونی تاکید کرد: امروز آسیب های جسمی جانبازان بیشتر از گذشته شده است و نیاز آنها به خودروی مناسب قطعاً بیش از گذشته است ولی متاسفانه در مورد واگذاری خودروی جانبازان حرکت‌ها بسیار بسیار کند است و جانبازان برای رسیدن به خودرو باید هزاران پیچ و خم را طی کنند و در آخر نیز به نتیجه نمی رسند.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی با اشاره به قیمت‌های نجومی خودروهای تولید داخل متذکر شد: گرانی خودرو از یک طرف و از طرف دیگر، جانبازان نمی‌توانند با وسایل عمومی رفت و آمد کنند و توان تهیه‌ی خودرو را هم ندارند. اما آیا نباید متولیان امر، مسئولین بنیاد شهید... و دولت در این رابطه حرکتی بکنند؟ آقای رییس جمهور، خودشان دارای ده‌ها ماشین اسکورت هستند و متوجه نمی‌شوند یک جانباز چگونه باید رفت و آمد کند.

عضو هیأت رییسه‌ی مجلس یازدهم با انتقاد از اشرافی‌گری برخی از مسئولان خاطرنشان کرد: کسی که استخر مخصوص، سونا و جکوزی دارد، به‌سادگی متوجه وضعیت و شرایط جسمانی یک ایثارگر نمی‌شود. خواهش من این است که آقای رییس جمهور اگر یک روز ،فقط یک روز خودش پیاده و بدون محافظ و اعلام قبلی بدون دوربین تلویزیون، با اتوبوس به محل کارش در پاستور تشریف بیاورند تا از وضع ملت باخبر شوند، هر چند که در این روزها دیگر جلسات ایشان در محل نزدیک خانه‌شان برگزار می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته ایشان ساکن شمال شهر هستند و آنجا هم خوش آب و هواست؛ و همانند جنوب شهر نیست که هوای آن آلوده باشد؛ تا آن وقت بفهمد یک جانباز که قدرت حرکت ندارد چه می‌کند و بعد به فکر خودروی جانبازان بیفتد.

سلیمی، نماینده‌ی دوره‌های نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک کار اساسی و بنیادی است؛ و ای کاش برخی از مسئولین در عمل این کار را انجام می‌دادند؛ ما هم برای نوکری برای ایثارگران با هر چه در توان باشد در خدمت هستیم.

پایان

اینستاگرام
باسلام عرص ادب من جانباز هفتاد درصد جنگ تحمیلی سال هشتادهشت حواله خودرو خارجی گرفتم عروسی پسرم حواله فروختم وماشینی دارم چند باردرخیابان وجاده خراب شده ساعتها ماندم تایکی کمکم کند
خواهشن یک خودرومناسب پیگیری نماید توان تعویض وتعمر ندارم تشکر ازهمکاری پیگیری شما
اینقدر شعار ندهید؛
ما رها شدگان تاریخیم. ما وظیفه دفاع از آرمان شهدا را داشتیم؛ ناموس، خاک وطن؛
ماشین پیشکش؛ ماشین ده ساله خرابه؛ هرروز تن مجروح جانباز را به مکانیکی می کشد
البته شناسایی کنید وسیله نقلیه را به کسی بدهید که توان سوار شدن به وسایل عمومی را ندارد
انزوا برای جانباز محتاج به تفریح وتهیه ملزومات ودرمان عواقب خوبی ندارد. بیدار شوید سری به این عزیزان بزنید تا متوجه مشکلات آنها شوید. اینها در بحران هجوم دشمن ایثار کردند؛ 40 سال ویلچرنشینی، عصایی، نابینایی، شیمیایی و... شوخی نیست.
شعار ندهید؛ نتیجه بگیرید حرف بزنید.
سلام و عرض ارادت به محضر جناب سلیمی نماینده دوره های نهم، دهم و یازدهم البته به فرمایس خودتان چرا شماکه 8سال به اصطلاح نماینده مردم بودین درطدل مجالس نهم و دهم هیچ عکس والعملی ازخودنشان ندادید حال حقیربه این دوره اتان کاری ندارم جون هنوزکاری ازتون سرنزده ولی در دو دوره نهم ودهم چه کلی به سر جانبازان زدین بدترین دوران مجالس‌ پس از انقلاب اسلامی دوره های نهم ودهم بودندچراکه بیش از 95درصدتان شده بودین تملق گویی و چاپلوسی دولتیان و مجیج پرزیدنت روحانی را تازه بعدا 8سال یادتان ‌امده که رئیس جمهور توسمال شهر واستخرخصوصی، سونا وجکوزی دارند وتازه به فکر جانبازان پائین شهرافتادین، بعدشم جنابعالی ازکجا میدانین رئیس جمهورتان استخر خصوص وسونا وجکوزی دارن نکنه شماهم ازاین امکانات بهره برده که درطول 8سال نمایندگیتان چیزی جز مجزوستایش پرزیدنت روحانی نداسته اما من به سما میگویم 10%وظایف نمایندگان تصویب لوایح و قوانین و90%پیگیری کردن وملزم ومکلف کردن دولت به مر قانون عمل کردن واین در وهله نخست توهین به خود شما نمایندگان میباشد وسپس هم ظلم روا داشتن به جانبازان خصوصاً جانبازان70 %دیگرعرضی نداشته همینم که میگم واسه دل خودم بازبشه وگرنه محاله این دولت فریبکار کاری برای مردم انجام دهد.
سلام وقت بخیرایام سوگواری آقا امام حسین علیه سلام رابه مقام معظم رهبری وبه شما نماینده گان دلسوز ملت تسلیت عرض میکنیم حاج آقا سلیمی شکم سیر ازگرسنه چخبر داره این آقایون از بدو باقشر ایثارگر مشکل داشتندوهمیشه ساز مخالف میزدندوقتی خودشون بچه هامون خودرو چند میلیار دی سوار میشوند،دیگه به فکر جانباز نیستن که من یقین دارم اینها مامورهستندمملکت رابه سمت واژگونی هدایت کننداماباید بگم هرکس درهرمقامی باشد،اگر چنین فکری درمغزش باشه این آرزو رابه گور خواهندبرد خداوند به مقام معظم رهبری طول عمرباعزت بدهندوسایه ایشان برسرما مستدام بدارد برای این دولت نه ماه بیشترعمرباقی نمونده اینها دلار ۳۰۰۰تومانی به ۲۳۰۰۰ رسوندند،سکه یک میلیونی رابه ۱۱میلیون رسوندند،طلا ۱۰۰هزا راتومنی رابه یک میلیون ۱۰۰هزار رسوندندخدا از اینها نگذره کسی که خونه چندصد میلیاردی داره چه می‌دونه بی خانمانی یعنی چه اینها برای ویرانی کشور اومده بودن نه برای آبادی واقعااگرشمانماینده گان ملت ومسولین بنیادشهیدوامورایثار گران باماجانبازان همکاری کنیدبخدا دخل این دولتمردان دروغگورااز صحنه روزگار محو میکنیم امیدواریم حضرت آقاخودشان ورود کنند مشکلات واگذاری خودرو جانبازان ۵۰درصدبالارا حل کنندوالا این دولت فقط به فکرچپاولگریست امیدواریم درسحن علنی مجلس مطرح فرماییدوبه تصویب کلی بر سانیدتا دیگرراهی برای گریز،ازاجرای قانون نداشته باشنداجرکم عندالله عیسی مرادخش جانباز ۵۵درصدازگیلان
سلام و عرض ارادت به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... خامنه‌ای عرض شود به محضر تان حضرت آقا دولت پرزیدنت روحانی، مجلس کاری جز نیرنگ و فریب اذهان عمومی نداشته وشعارهاری ریکارانه شان مردم را رودر روی زخم خوردگان دفاع مقدس قرارداده حال هم که یک نفر از جامعه هدف جناب آقای اوحدی مسئولیت خانواده های معظم شهداء ی والامقاممان، جانبازان درد و رنج کشیده وآزادگان سرفراز را عهده دار شده اند و مي خواهند کاری انجام دهند باز همین دولت بنفش ومجلس نشینان با هزار حیله ونیرنگ سنگ جلوی پای بنده خدا میندازند، آقا جان همانطور که بارها حضرتعالی فرموده اید همه از جنگ فارغ شده اند الا جانبازان حال با توجه به عرایضمان از مقام عظمای ولایت انتظار داریم درخصوص رفع مشگلاتمان لطفاً حضرتعالی خود قدم به میدان گذاشته وحق وحقوق قانونی‌مان را از این دولت که دشمنی اش باجانبازان را علنی کرده دستورات لازم را صادر فرمایید، درخصوص درمانمان، در خصوص مسکن، درخصوص واگذاری خودرو به جانبازان 70 درصد هر 10 سال وحتی جانبازان قطع عضو حال با هر درصدی درخصوص سهمیه 25%استخدام دوائر دولتی درخصوص فوت جانباز حق پرستاری به قوت خود باقی بماند در خصوص پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی جانبازان و حتی سنوات پاداش پایان خدمت همسران که در واقع پرستار24ساعته هستند وصدها مشگل دیگر که مطمئنا حضرتعالی به همه واقفید البته آقا جان لطفاً درکوتاهترین زمان و در اسرع وقت ای بزرگ جانباز انقلاب اسلامی درخاتمه عرایضمان صحت وتندرستی توأم با طول عمر با عزتتان را از ایزد یکتا مسئلت می نمائیم، ارادتمندان همیشگی سیدعلی و جمعی از جانبازان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi