شناسه خبر : 77234
دوشنبه 03 شهريور 1399 , 08:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیداررییس بنیاد شهیدبا خانواده شهید اندرزگو

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز یکشنبه ۲ شهریورماه در سالروز شهادت شهید «سید علی اندرزگو» با حضور در منزل این شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی با همسر، فرزندان و خانواده شهید اندرزگو دیدار و گفت‌وگو کرد.
 

دیدار معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید اندرزگو

 
 

مهندس سعید اوحدی در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید اندرزگو، بنیاد شهید و امور ایثارگران را نهادی مقدس دانست و گفت: مقدس بودن این نهاد به دلیل جامعه هدف مقدسی است که با آن سر و کار دارد و خدمت صادقانه به این عزیزان می‌تواند ضامن ورود به بهشت برای انسان‌ها باشد و از سویی نیز یک لحظه غفلت در این مسیر می‌تواند عواقب سختی برای انسان داشته باشد.
معاون رییس جمهور ادامه داد: همانطور که خداوند در قرآن فرموده شهیدان زنده هستند و چه بسا حضور و نقش آنان در دنیا بیش از دوران زنده بودنشان باشد. یکی از نعماتی که خداوند به شهدا داده امکان شفاعت در روز قیامت است و اولین کسانی که شهدا از مقام شفاعت خود برای آن‌ها استفاده می‌کنند، پدر و مادر، همسر و فرزندان هستند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ضرورت تلاش در مسیر خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: بخشی از این خدمات جنبه مادی و بخشی جنبه معنوی و فرهنگی دارند که هر دوی این‌ها دارای اهمیت هستند و باید بکوشیم در مسیر این فعالیت‌ها نهایت تلاش و توان خود را به کار ببندیم. خوشبختانه در این مسیر به یاری خداوند و دعای خیر خود ایثارگران موفق شدیم بخش قابل توجهی از معوقات مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را که چندین سال از زمان مقرر پرداخت آن گذشته بود پرداخت کنیم.
اوحدی با بیان اینکه شهید اندرزگو یکی از شهدای بزرگ عرصه انقلاب اسلامی بودند ادامه داد: مبارزات این شهید بزرگوار در راه پیروزی انقلاب اهمیت بسیار زیادی داشت و نقش ایشان در انقلاب اسلامی بسیار پررنگ و فراموش نشدنی است. مأموران رژیم شاه نیز به دلیل نقش مهم این شهید مدت‌ها به دنبال ایشان بودند و سرانجام نیز ایشان را مظلومانه به شهادت رساندند.
همسر و فرزندان شهید اندرزگو نیز در این دیدار به ذکر خاطرات و مسائل مربوط به این شهید پرداختند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi