شناسه خبر : 77256
دوشنبه 03 شهريور 1399 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نیت های حسینی جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان/فیلم

جانبازان گروه جهای حاج احمد متوسلیان، با فرا رسیدن ماه عزای سیدالشهداء و محرم الحرام باز هم به دستگیری و یاری محرومان سیستان و بلوچستان می پردازند.

فاش نیوز - جانبازان گروه جهای حاج احمد متوسلیان، با فرا رسیدن ماه عزای سیدالشهداء و محرم الحرام باز هم به دستگیری و یاری محرومان سیستان و بلوچستان می پردازند.

 گروه جهای حاج احمد متوسلیان که به مسئولیت جانباز نخاعی حاج حسین اسرافیلی و مدیریت اجرایی جانباز حاج اکبر حسین زاده چندین سال است که در حال فعالیت هستند، با شروع ماه محرم جهت تهیه ارزاق برای روستاهای دورافتاده مناطق محروم بلوچستان و همچنین انجام امور درمانی چندین فرد معلول در این روستاها که زندگی سختی را سپری می کنند، نیازمند مشارکت خیرین عاشق حسینی می باشند تا بتوانند مسئولیت خطیر خود را در خیررسانی به محرومین تاحد امکان به انجام برسانند.

 این گروه قصد دارد که با کمک خیرخواهان و جانبازان همیشه در صحنه خدمت، امور درمانی چندین کودک معلول روستای محروم را به عهده بگیرد. باشد که عزیزان خیرخواه به ویژه جانبازان و رزمندگان و قهرمانان غیور ایران زمین، در این زمینه یاریگر این گروه جهادی باشند.

این گروه در بیانیه ای اعلام داشتند:

امام حسین (ع) فرمودند: إنَّ حَوائِجَ النّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللّه ِ عَلَیکُم فَلاتَمَلُّوا النِّعَمَ
نیاز مردم به شما از نعمت هاى خدا بر شما است؛ از این نعمت افسرده و بیزار نباشید.
بحار الأنوار، ج ۷۴، ص ۲۰۵

جهاد ادامه دارد...

 در ماه محرم و عزای حسینی بهترین راه در تبعیت از سالار شهیدان، دستگیری و یاری نمودن محرومین و مظلومین جامعه هست که در این وانفسای گرانی در امورات درمانی و تامین نیازهای غذایی خود به شدت درمانده اند.

 به یاری خداوند متعال همراه با عزاداری در ماه محرم، در حال جمع آوری کمک های نقدی خیرین معظم برای توزیع بین مردم محروم استان سیستان و بلوچستان هستیم و در نظر داریم با توسل به حضرت رقیه (س)، دختر سه ساله ی اباعبدالله الحسین علیه السلام، غبار غم را از صورت های نحیف کودکان مظلوم این منطقه، با کمک شما مهربانان گرامی و عزادار حسینی بزداییم.

لطفا با نیت قربتا الی الله و با توسل به جگرگوشه ی امام حسین(ع) کمک های نقدی خود را به شماره حساب ذیل واریز بفرمایید.

حساب شبا شماره:
IR400550015480006251956001
بانک اقتصاد نوین
بنام حسین اسرافیلی و اکبر حسین زاده

 

و یا کارت بانک انصار

به شماره 6273811041091890 بنام اکبر حسین زاده

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi