شناسه خبر : 77258
سه شنبه 04 شهريور 1399 , 08:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طرح سپاس (دولت عشق) در هفته دولت اجرا می‌شود

حجت الله فرهادی از اجرای طرح سپاس (دولت عشق) در هفته دولت و همزمان با سالروز شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر خبر داد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگو و شاخص منش و رفتار مردم هستند.
مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره اجرای طرح سپاس در هفته دولت عنوان کرد: در تداوم طرح سپاس و به‌منظور قدرشناسی از شهدا و ایثارگران دولت، با تأسی به سنت حسنه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ریاست محترم جمهوری در دیدار با ایثارگران و بهره‌گیری از فضای شایسته تبلیغی و فرهنگی هفته دولت در فاصله زمانی بین یکم شهریور لغایت ۶ شهریور در سراسر کشور با این عزیزان دیدار یا تماس تلفنی برقرار می‌شود.
وی در ادامه افزود: برنامه‌های تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای کارمند دولت و ایثارگران شاغل در سطوح مختلف باتوجه به شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد در پایان گفت: هدف از انجام این دیدارها و تماس‌ها، ابلاغ سلام مسئولان نظام به مناسبت هفته دولت به خانواده‌های معظم شهدا و کارکنان ایثارگر دولت، دلجویی از والدین، همسران و فرزندان شهدا، خانواده‌های جانبازان و آزادگان و قدردانی از صبر و استقامت ایشان است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi