شناسه خبر : 77293
چهارشنبه 05 شهريور 1399 , 12:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقای امیرآبادی! با طرح‌ها دل ما را نسوزانید!

با طرح موضوع "برنامه‌ی کاری فراکسیون ایثارگران برای حل مشکلات ایثارگران" و طرح‌های مشابه، داغ دل ما جانبازان زیر ۲۵ را تازه نکنید!

جانباز شیمیایی - تو رو به این ماه عزیز محرم، آقای امیرآبادی رئیس فراکسیون ایثارگران جدید مجلس با طرح موضوع "برنامه‌ی کاری فراکسیون ایثارگران برای حل مشکلات ایثارگران" و طرح‌های شعاری مشابه، داغ دل ما جانبازان زیر 25 را که بیش از سی ساله تو تمام یازده دوره مجلس‌ها دارین فقط حرف می‌زنین و عمل نمی‌کنین، ما هم فقط می‌شنویم و می‌دونیم و عملیاتی نمیشه، تازه نکنید.

 ماه، ماه عزیز محرم است. ماه رشادت و ایثار امام حسین (ع) و یارانش و شهداست. اگر بخواهیم بمانیم و استقلال و آرامش داشته باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما زنده بماند، یکی از کارهای حداقلی که می‌تواند وجود داشته باشد این است که خدمت رسانی به ایثارگران و جانبازان عزیز زیر 25 حرف و عملش یکی باشد.

 اصلا اگر می‌خواست این روند"برنامه کاری فراکسیون ایثارگران برای حل مشکلات ایثارگران"  که شما تازه باز بعد از 30 سال دارید مجدداً مطرح می‌کنی ادامه پیدا کند، چرا رئیس فراکسیون قبلی آقای نوروزی عوض شد؟! اصلاً چرا باید مثلاً خودش درخواست می‌داد، تغییر کند. یا مثلاً بگید انتخابات فراکسیون برگزار شد که اگر هم می‌خواست برگزار می‌شد به‌خاطر ما جانبازان. فقط خود ایشون باید می‌ماند و کارهاشو به نتیجه می‌رساند.

 بهتر بود شما به‌خاطر همین دلایل ریاست فراکسیون رو  قبول نمی‌کردی. به‌خاطر چی؟ به‌خاطر اینکه اون طرح‌های قبلی که رئیس قبلی پیگیرش بود و ما الان 4 سال تو دوره دهم قول‌هایش را می‌شنیدیم، عملی شده و به نتیجه می‌رسید و می‌دیدیم و باید به جانبازان زیر25 جوابدهی می‌داد. ولی تغییر همان و حرف جدید شنیدن همان و روز از نو. چرا؟

بحث تبلیغات که میشه جامعه آماری جانبازان رو زیاد اعلام می‌کنین که مثلاً بگویند چقدر کاشان سخت است ولی مثلاً این تعداد جانباز زیر 25 که اعلام می‌کنید، خدمات‌دهی چی؟

- اصلاً برای شما جای سوال نیست که در مجلس گذشته در آذر 94 همان همکاران عزیزتان کف درصد جانبازی زیر 25 رو تو کمیسیون اون روزهای اجتماعی مجلس برداشتن، چرا عملی نشد؟ چرا از اون زمان تا کنون که 5 سال گذشته، پیگیری نکردین؟
- چرا جانباز زیر 25 سهمیه 5 درصدی تو کنکور داره و فرزند جانباز بالای 25 بیست و پنج درصد ظرفیت؟
- چرا جانباز زیر 25 باید برای تحصیل در دانشگاه هزینه بدهد و فرزند جانباز بالای 25 رایگان تحصیل کند؟ حقشونه؟ خوب پس حق ما چی؟
- چرا پلاک خودروی جانبازان زیر 25 که دایم تو سطح شهر در حال دکتر رفتنن عملی نمیشه؟ واقعاً این به پول نیاز داره؟
- چرا طرح ترافیک به جانبازان زیر 25 تعلق نداره که دایم برای مشکلات درمانیشون تهران میرن و جریمه میشن؟ این هم به پول نیاز داره؟
- چرا ماده 51 به جانبازان زیر 25 تعلق نداره و 30 ساله که به بالای 25 تعلق داره؟
- چرا تقلیل ساعت کاری به جانبازان زیر 25 تعلق نداره و 30 ساله به جانبازان بالای 25 تعلق داره؟ این هم پول میخواد؟
- چرا جانبازان زیر 25 به‌خاطر هزینه های دانشگاه آزاد و پیام نور و...نتونن درس بخونن و خجالت بکشن؟
- چرا کمک معیشت یارانه و بنزین به جانبازان زیر 25 و بالای 25 تعلق نگرفت؟ براتون جای سوال نبود؟ واقعا" بنیاد نمی‌تونست اسامی همه جانبازان رو به وزارت تعاون اعلام می‌کرد؟ واقعاً اگه این تسهیلات به یه جانباز تعلق نگیره، پس به کی باید تعلق داشته باشه؟
- چرا قانونی تو این 30 سال تصویب نکردین؟ تو مجلس که با بالا رفتن سن جانباز درصدش هم روتین بالا بره؟
- چرا یه جانباز اگه بخواد بره دنبال افزایش درصدش، پدرش درمیاد از هزینه‌های کمرشکن و فرسنگ‌ها رفت و آمد به مناطقی که حضور داشت و بوروکراسی اداری و...؟ خوب شما راحت می‌تونین تصویب کنین. کسانی که تو عملیات‌ها و پاتک‌های دشمن بعثی بودن رو سپاه یا محل اعزم کننده اسامی رو به بنیاد اعلام کنه و کار اداری درصد خصوصا" برای موج و اعصاب و شیمیایی انجام بشه. چون که رو همه ماها توپ و تانک و خمپاره و کاتیوشا و شیمیایی و... ریختن نه نقل و شیرینی و شکلات و نبات...!
و هزاران چرای دیگر؟
پس خواهشاً به‌فکر ما باشد و حرف بزنید و عمل کنید.
چیزی که الان 30 ساله می‌گید و عملی ندیدیم.
با احترام
جانباز شیمیایی قبول شده در دانشگاه آزاد که به‌خاطر پول نداشتن نتونستم برم و پیش خانواده ام شرمنده ام.

اینستاگرام
سلام برادر عزیز
ماشالله. احسنت احسنت برادر گرامی و جانباز پرافتخار شیمییایی دوران پرافتخار دفاع مقدس.
جای هیچگونه مطلب دیگری برای نوشتن زیر متن زیبای خودت نگذاشتی. بجز اینکه باید گفت دست مریزاد به این قلم زیبا و شیوای شما که بطور خلاصه مشکلات عظیم ما جانبازان عزیز زیر 25 رو به رشته تحریر درآوردی و ناسپاسی و بی عملی این مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس رو.
فقط باید به این مسئولانی که حرف میزنند و عمل نمیکنند این مطلب معروف را گفت: سخت است فهماندن نکته ای به کسی که منافعش در نفهمیدن است.مثلا همه ما و شما به این خبری که امروز پنج شنبه ششم شهریور در سایتها زدند نگاه کنید تا ببینیم چقدر همین نمایندگان مجلس بفکر تسهیلات برای خودشان هستند تا بفهمیم که اصلا بفکر ما نیستند
"سخنگوی هیئت نظارت دوره دهم مجلس، توضیحاتی درباره محتوای فیش حقوقی دوم نمایندگان ارائه کرد.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جمالی نوبندگانی گفت: معتقدم مانند همه جای دنیا نماینده نباید احساس کند هر گونه نامه خلاف قانونی که نوشت یا هرگونه درخواستی از قوای دیگر به خصوص قوه مجریه داشت، کسی با او نمی‌تواند برخورد کند. الان نمایندگانی هنوز شروع به کار نکردند، خودروهای فرمانداری یا جاهای دیگر را استفاده می‌کنند، در صورتی که این خودروها از بیت المال است و نماینده برای پرداخت هزینه‌هایش، مبالغی دریافت می‌کند.
وی در پاسخ به این سوال که هزینه‌ها مربوط به فیش حقوقی دوم نمایندگان است؟ گفت: بله، مانند هزینه دفتر و ... که خرج آب و برق، کرایه خودرو، بنزین مصرفی، پرسنل، پذیرایی، اقلام و نوشت‌افزار و تبلیغات می‌شود و در همان فیش ذکر می‌شود. با این وجود، هنوز هم خودرو می‌گیرند و حتی با فشارهایی بر ادارات دولتی یا دانشگاه‌ها، مکان‌هایی گرفتند تا کرایه ندهند. مبلغ کرایه خودرو برای به کارگیری در تهران است و برای خودروی شهرستان هم از همان هزینه‌های دفتر استفاده می‌شود که هزینه این‌گونه نیازها را پوشش دهد.
نوبندگانی افزود: اعتقاد دارم وقتی از یک ارگان دولتی امکاناتی مانند خودرو یا راننده می‌شود، چطور می‌توان بر روی ارگان نظارت داشت؟ همچنین آن خودرو برای کارهای دستگاه اجرایی باید به کار گرفته شود و استفاده غیر اجرایی در قوه مقننه شرعاً اشکال خواهد داشت، زیرا خودرو و امکانات برای امور دولت است.
یا اون خبری که یک نماینده به تسهیلاتشون در اولین ماه حضور در مجلس اعتراف کرده بود نگاه کنید:"«اولین حقوق نمایندگی ۱۱ میلیون تومان واریز شده به علاوه ۲۰۰ میلیون تومان بابت مسکن و ۲۰ میلیون تومان هم برای سایر هزینه‌ها به حساب ما واریز شد.» این نقل قول از یک نماینده مجلس برای واریز حقوق است که البته این روز‌ها سرو صدا زیادی به پا کرده است
خوب بنظر شما این نمایندگان میخوان بفکر ما جانبازان زیر 25 باشند.
فکر نکنم و فکر نمیکنیم و فکر نخواهیم کرد که باشند بفکر ما
با سلام به نویسنده محترم
جناب دکتر نوروزی فعالیت های متوسطی داشتند
ولی جناب سردار جاسمی بدون اینکه رئیس باشه . بیشتر از ریاست فراکسیون کار کرد که اجر با خداست و جایگاهش در قلب همه رزمندگان
باور کنید دکتر امیر ابادی فعال تر و دلسوزانه تر و سریعتر کار می کنند
وسعی در دلسرد کردن نماینده های خوب نکنید.
ایا 4 سال برای نظارت و کنترل کم بوده ؟
متاسفانه در 4 سال گذشته هیچ کار مهمی انجام نشده
خدایا شکایت نوبخت را پیش کی ببریم که عدالت را در پرداخت حقوق معسر ین زیر 25 درصد رعایت نمی کنه چرا در بنیاد یک میلیون و هشتصد و در ساتا مبلغش پایین تر است آقای امیر آبادی پیگیری کن
یعنی مطالب بیان شده توسط جانباز عزیز پیگیری و اجرایی می شود؟من که امیدی ندارم
شکایت امثال نوبخت هارا به صاحب این ماه عزیزسالارشهیدان امام حسین ع بکنیم همه باهم .هر چنداعتبارشون چندماه باقیست..خداازشون نگذرد
اگر در 4 سال گذشته دکتر امیر ابادی رئیس فراکسیون بود طرحها اینقدر بین شورای نگهبان و صحن و... سرگردان نمی ماند
رزمندگان ارت ش سربازان دوران دفاع مقدس در دربنیاد جایگاه ندارند
شخص جانباز 24 درصد و 40 ماه جبهه هیچ توجه کنید خود جانباز زیر 25 درصد هیچ ده فرزند جانباز 25 از چند همسر هزاران تسهیلات واقعا نوبر است ؟؟؟؟؟؟
سلام به خدا قسم این امیرابادی از اون نوروزی بدتر به سرمون میاره اگه حقوق ایثارگران بدبختو قطع نکرد من گفتم حالاببینیدو بشنوید به خدا قدرت پدرو مادر ندارد اینها تا همین که مسعول بشن دیگه ایثارگرو نمی‌شناسم
سلام راست میگی اره امیرابادی کاری می‌کنه من مدافع حرم بودم که ۳ماه توی سوریه جنگیدم و۱۸ماه جبهه داوطلب جنگم باعراق جمعا چند ماه میشه ولی به بی بیم زینب قسم فتخم توسوریه پاره شده عملم نمیکنن که خوب بشم الان نزدیک ۳سال است درنح بدبختی و بدون منزل و سایل منزل بابچم زندگیم میکنم که خدارو شاهده خیریه خونه برام گرفته که ۳ماه وسایل خونم توخیابان سرگردان بود کسی بهم رحم نکرد ولی بیاید ببینید واقعا دروغ میگم یا است این شماره منه بدین به آقایی امیرابادی اگه دلش سوخت یه یخچالو یه تلویزیون با چند دست وسایل زندگی بهم بدین زندگی کنیم این انصافه برادر عزیز که میگی نوروزی و امیرابادی اگه آدمایی خوبی هستن مگه بچه من دل نداره نه که بچه هامون تو نازو نعمت زندگی کنن ولی بچه من حتی نتونم بفرستمش مدرسه یک سال ازدرسش افتاده ازفقرو تنگ دستی و خفت و خاری آره اهسنت برا مسعولین و مجلسی ها
ببخشید یادم رفت شماره تلفن بدم همون مدافع حرمی هستم که ۳ماه سوریه بودم و۱۸ماه بسیجی زمان جنگ که خیریه برام خونه گرفته وسایل هم ندارم ۰۹۰۱۲۵۰۷۳۸۶
فقط با سخنرانی .وطرح دادنها .وچنین چنان میکنم ها با اعصاب ما بازی میکنند .
به خدا گناه میکنید نکنید نکنید حق ناس .خدا ازتون نیمگذره
اگربه گوش رهبریا مسولی کسی باشد برساند هم می شود بهترین فیلم مستند وسینمایی ساخت وهم نظر خوبی به من که به تنهایی سرنوشت جنگ را عوض کردم واز سوقط حتمی کشور را نجات دادم بشود که اگردرهرکشوری این کارها را کرده بودم تمام خبرنگاران وفیلم سازان ودولت مردان در سوراخ موش هم شده پیدایم می کردند وبرای تاریخ کشور وجنگ کارهای زیادی می کردنداما درکشوراسلامی به بهزیستی داده اند اعصاب وروان جنگ را وصدقه می دهند وخانه به دوشم کردند
حتمی کسی که دلسوز کشور وایثارگران هست از پست قبلی ام استفاده کند وپیگیرشود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi