شناسه خبر : 77299
چهارشنبه 05 شهريور 1399 , 15:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثار کارکنان حوزه سلامت بی‌نظیر است

سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) اظهار داشت: خداوند در واژه‌ها و عناوین پزشک، پرستار و بهیار قداستی قرار داده که آرامش‌بخش است و این نعمت و انرژی و احساس آرامش خدادادی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جایگاه کادر درمان در طول تاریخ رفیع بوده است، ادامه داد: فداکاری و ایثار پزشکان و پرستاران ایران اسلامی در ماه‌های اخیر ارزش مضاعفی برای کادر درمان کشور به ارمغان آورد و در هیچ جای دنیا این فداکاری کادر درمان دیده نشده و تعداد مبتلایان و شهدای سلامت گواه این مدعاست.

معاون رئیس جمهور به فداکاری و ایثارگری پزشکان ایرانی اشاره کرد و افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا شاهد بودیم پزشکان بعضی از کشور‌ها به دلیل کار زیاد، تحصن و به دولت اعتراض کردند در حالی که پزشکان ایرانی در تمام مدت در کنار بیماران ایستادند و ایثار و فداکاری‌های زیادی از خود نشان دادند. در هیچ کدام از کشور‌های دنیا این میزان فداکاری کادر درمان دیده نشده است.

اوحدی با اشاره به تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص)، عنوان کرد: با کار عظیمی که پزشکان و پرستاران به واسطه از خودگذشتگی از خود نشان دادند، ارزش‌هایی همچون ایثار و فداکاری را در جامعه به طور مضاعف مطرح کردند که در دنیا بی‌نظیر است.

وی با اشاره به وضعیت بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) بیان کرد: این بیمارستان رشد کمی و کیفی بسیار خوبی داشته و در کشور به عنوان یک برند و مرجع علمی در حوزه پزشکی و سلامت مطرح است.

دکتر پیرحسین کولیوند مدیر بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) در این نشست گزارشی از خدمات کادر پزشکی در چند ماه گذشته ارائه کرد و گفت: در این بیمارستان میزبان خانواده معظم شهدا هستیم و خدمات‌رسانی در این بیمارستان شبانه‌روزی است و کادر درمانی با عشق و علاقه در حال خدمت به خانواده معظم شهدا هستند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این بازدید از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) تجلیل و از ایثارگران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) با اهدای شاخه‌های گل عیادت کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi