شناسه خبر : 77302
سه شنبه 11 شهريور 1399 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نگذارید از درون فاسد شویم

به خاطر حفظ خون مقدس شهدا و بقای امنیت و اقتدار نگذارید از درون فاسد شویم ...

 فاش نیوز - با همه توان و  سرعتی غیر قبول باور به سمت بیراهه در حرکتیم. اگر چه بارها و بارها هشدار داده و اعلام نمودیم که آقایان حضرات، شما از منظر درون و با دیدگاه خودتان به قضایا می‌نگرید اما ما از بیرون اوضاع را رصد می‌کنیم و از شما هم جلوتر هستیم.

چه‌بسا در بسیاری از موارد ما از وزارت اطلاعات هم جلوتر را می‌بینیم، چرا؟ به‌دلیل این‌که لابلای مردمیم و با مسائل و مشکلات در ارتباط نزدیک هستیم؛ ولی شما به‌صورت تئوری با مسائل در ارتباط هستید و ما به‌صورت عملی، که همیشه عمل بر تئوری ارجح بوده است.

یک دانشجوی مکانیک یا یک مهندس آی تی به صورت تئوری درس می‌خواند و امتحان می‌دهد تا مدرک خود را اخذ کند و بیاید عملی کار کند. ولی یک نیرویی که در همین گرایشات در حال کار است به صورت عملی کار و مشکلات و چالش‌ها را لمس می‌کند؛ پس نمی‌توان این دو را با هم مقایسه کرد.

 همین موضوع در مورد مطلب من و شما هم صدق می‌کند، آقایان حضرات بیائید محض رضای خدا و به خاطر حفظ خون مقدس شهدا و بقای امنیت و اقتدار کشور نگذارید از درون فاسد شویم.

آقایان مسئول، وقتی یک قاضی دستگاه قضا صورت جلسه‌ای را تنظیم و در آن با صراحت اعلام می‌کند که مدافع حرم، رزمنده محسوب نمی‌شود و نمی‌توان او را حمایت کرد و مشمول قانون حمایت ازرزمندگان نمی‌شود یعنی ضدیت با نظام و انقلاب و رد کردن شهادت حاج قاسم است. شهید سلیمانی ابرمردی است که همه‌ی جهان و به‌خصوص دشمنان قسم‌خورده‌ی این انقلاب برایش متاثر شدند و درجهت تکریمش مردم جهان شمع روشن کردند.

اما این قاضی به‌راحتی شهادت و مبارزاتش را رد کرد؛ هر چند که این صدای تناقض از حلقوم یک قاضی نیست؛ بلکه به تعبیری، از حلقوم دستگاه قضا است. دستگاهی که شعار مدیرش عدالت اسلامی و خود او سرباز ولایت است؛ اما قاضی‌اش مغایر با اصول انقلاب اسلامی است.

آقایان محترم! نیازی نیست این قاضی به کف خیابان بیاید و شعار نه سوریه و نه لبنان را هم‌صدا با منافقین سر دهد؛ بلکه او با قلم و تفکر بیمارش ریشه‌ی نظام و انقلاب را هدف قرار داده است.

لطفا متوجه باشید و حساسیت نشان دهید عزیزان؛ چرا که کسی که به ارزش‌ها توهین نموده و علنی آن را زیر سئوال می برد یعنی ضدانقلاب است و با نظام ضدیت دارد و التزامی به ولایت فقیه ندارد و دشمن امنیت و اقتدار جامعه است.

آهای مسئولان نظام، محض رضـــای خدا متوجه باشید و برخورد کنید که اگر برخورد نکنید و مواظب نباشید، خیلی وقت ها خیلی زود دیــــرمی شود!

رضا امیریان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi