شناسه خبر : 77384
سه شنبه 11 شهريور 1399 , 08:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رییس بنیاد شهید با یک آزاده جانباز

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه ۱۰ شهریور ماه با آزاده و جانباز «فریدون بیاتی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
 

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با آزاده جانباز «فریدون بیاتی»

 

مهندس سعید اوحدی در دیدار با آزاده و جانباز «فریدون بیاتی» با ذکر خاطراتی از دوران اسارت، گفت: آزادگان در دوران اسارت اتحاد و به هم‌پیوستگی مثال‌زدنی داشتند که باعث تعجب زندانبانان عراقی بود و در میان آزادگان کسانی بودند که در خدمت‌رسانی به دیگر اسرا پیشگام بودند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: برخی آزادگان از زمان استقرار در اردوگاه و تا آخرین روزهای اسارت در تلاش و تکاپو بودند تا مرهمی بر آلام دردهای دیگر اسرا باشند و آزاده «فریدون بیاتی» معروف به «عمو فریدون» به همین سبب جایگاه ویژه‌ای در بین آزادگان دارد.
وی با تقدیر از این آزاده افزود: انتقال رشادت‌های ایثارگران به نسل جدید ضروری است و انتشار خاطرات آزادگانی مانند «فریدون بیاتی» باعث خرسندی و شایسته تقدیر است.
آزاده جانباز «فریدون بیاتی» نیز در این دیدار به بیان خطرات خود از دوران اسارت پرداخت.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi