شناسه خبر : 77411
چهارشنبه 12 شهريور 1399 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پس از اهانت به ساحت مقدس اباعبدالله(ع)

دفتر تلویزیون بعثی دجله در آتش خشم عراقی‌ها سوخت

مردم عراق در واکنش به هتاکی شبکه تلویزیونی متعلق به یک بعثی و پخش رقص و آواز در روز عاشورا، ساختمان این شبکه را در بغداد به آتش کشیدند.
شبکه تلویزیونی «دجله» با مدیریت «جمال الکربولی»، ستوان ارتش رژیم صدام و عضو حزب بعث در آن زمان، با پخش صحنه‌هایی از رقص و آواز در شب و روز عاشورا، خشم و عصبانیت مردم عراق را برانگیخت و آنها پس از مشاهده این دهن‌کجی، به طور خودجوش دست به تظاهرات زدند و پس از ورود به محوطه و ساختمان این شبکه ماهواره ای، آن را به آتش کشیدند. شبکه دجله پیش از این نیز علیه نیروهای حشدالشعبی جو ‌سازی می‌کرده است. با این حال، از جانب مردم و حشد، تحمل می‌شد. اما آنها وقتی که دیدند الکربولی به عاشورا هم اهانت کرده است، دیگر تحمل را جایز ندانستند و به ساختمان شبکه حمله ور شدند. در عراق برخی محافل سیاسی و رسانه‌ای تلاش می‌کنند که حقایق این کشور را وارونه جلوه دهند. آنها به جای تشکر از حشدالشعبی به خاطر نجات کشور از دست داعش، به حشد حمله می‌کنند. شبکه دجله یکی از عوامل رسانه‌ای حمله به حشدالشعبی بوده و طبیعی است که با قرار گرفتن یک بعثی سابق در راس آن، علیه حشد و ارزش‌های ملی عراق موضع بگیرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi